10/2007

אפטרהולידיי.

לגבי יום כיפור- עבר בשלום. שוב הכריחו אותי לשתות ב-5. קראתי ת'ספר המדובר, וזה נשמע ממש מגניב, והספקתי לבנות חלק קטן מהפזל שמסתבר שהינו מאוד קשה.

סוכות- ביום ראשון הייתי בהרצאה אחרי העבודה [ואחרי ארוחת צהריים בשניצל יוגי. XD] "בהתחלה הם לקחו את הבתולות." על הספר שומרים! שומרים! של טרי פראצ'ט. היה מעניין. ראיתי את אירית. קניתי קומיקס בשקל. נפגשתי עם נמרוד ויובל. חזרתי הביתה. ראיתי את מיכאל גורודין#@! [אמגאמג. XD]
ביום שני הלכתי לסרט בבוקר - Hogfather. הגעתי לתחנה, האוטובוס עצר לי מול הסנימטק למרות שזאת לא התחנה שלו, הגעתי 10 דקות לפני ההקרנה והייית בלחץ. ראיתי את אור וחבריו ונמרוד ויובל, ואז הסתבר שהסרט המתעכב בחצי שעה. ראיתי ידידה שלי מהקורס פסיכיאטריה שהגיעה לסרט כי היא שמעה שהוא טוב מאלו שראו את ההקרנה הראשונה שהיתה בשישי. הסרט היה.. ענק. והיא ממש אהבה אותו. למעשה, כל הקהל אהב. מאחר והסרט התעכב חצי שעה הוא גם הסתיים חצי שעה מאוחר יותר, כלומר, ב14:40 במקום בסביבות 2. איחרתי לעבודה ב-20 דקות וזכיתי לאימרות של "את חסרת אחריות". סליחה שאת ארוחת הצהריים שלי אכלתי בתחנת אוטובוס כדי לא לפספס אותו, ולא אמרתי לאף אחד שלום כי רצתי לשירותים [והיה תור] ולקנות את הארוחת צהריים אח"כ. באותו יום גם הקופה החליטה שהיא עושה לנו צרות כל היום, ושמתי שני בקבוקי זכוכית בשקית והשקית נקרעה אחרי שהלקוח הרים והתחיל ללכת עם זה, והייתי צריכהל סגור קופה ככה שנתקעתי בעבודה עד 9 וחצי. איזה חרטה יום. לפחות הסרט היה שווה את זה. [והטכנאי של הקופה היה עם מבטא צרפתי. זה היה חמוד.]
ביום שלישי לקחתי לי יום חופש מעבודה [שימותו] למען שתי הרצאות. האחת "מיתולוגיות ביזאריות" והשניה "המלך ארתור - התפתחותהשל האגדה הניצחית." הראשונה ממש משעשעת והשניה מעניינת. בראשונה גם היו עוד כמה ילדות מהקורס. בין לבין היתי במפגש אנימס והיה נחמד ביותר. חבל שחלק מהילדים שהיו ממש נחמדים במפגשים קודמים התעלמו ממני הפעם. מה שכן, ראיתי את שלומי בראל במדים, יוצא מהקריה, בדרך חזרה לאיקון. די מגניב. [*-*]
ברביעי התקשרו אלי באמצע העבודה כדי לקבוע למפגש בדיקת התחקיר הביטחוני של חנוש. אמאלה.

היום חגגנו לאמאשלי מומולדת במסעדה, וראינו שם גם את יהורם גאון. [לאהבת אותו.] היא אהבה את המתנה שהבאתי לה והברכה. גם חברה שלי אהבה את המתנה שסופסוף הבאתי לה.

דבר נוסף, סופסוף ראיתי את הסרט של ASOUE, ביום שישי בערב. זה סרט ממש מגניב ומומלץ.
ואת הסרט ונדטה ראיתי היום, יחד עם פרקים של The Storyteller.
והתקבלתי לעתודה, עכשיו צריך להזכיר להם שחתמתי ויתור.

תזכורת- לפרט על הטיול לחו"ל לפני שאני שוכחת.

המשך שבוע טוב~
נכתב על ידי , 5/10/2007 23:24
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט