לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מהרהוריה של לובשת חצאית


לובשת חצאית וגם מכנסיים. דתיה, פמיניסטית, נון-קונפורמיסטית. חיה על ספרים ואהבה.
כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

תנו להאלי פוטר למות


הארי פוטר והאלי פוטר אינם אחים, אבל יש ביניהם כמה קווי דימיון, מעבר לשם הכמעט זהה.

 

שניהם חוו בילדותם טרגדיה הקשורה להוריהם, שניהם אומצו מייד לאחר מכן ע"י דודתם (אחות אמם) ובעלה, שניהם חוו התעללות מתמשכת מצד ההורים המאמצים עד גיל 11, ושניהם הגיעו לידיעת ציבור הקוראים הרחב בגיל 11, אז נלקחו מבית ההורים המאמצים.

 

אבל למרבה הצער, כאן נגמר הדמיון ביניהם.

 

הארי פוטר הוא דמות דמיונית והאלי פוטר אמיתית לגמרי. הארי הוא ילד קוסם. להאלי כבר לא יעזור שום קסם. הארי מעורר עניין בכל העולם. האלי בקושי התפרסמה וכבר נשכחה מלב.

אך מכיוון שמאז שמעתי עליה לראשונה, לפני כשבוע, היא מהדהדת בראשי ללא הפסק, החלטתי לספר לכם על האלי פוטר, ילדה בת 11, לגמרי לא קוסמת, לגמרי לא כוכבת ורחוקה מאד מלהיות פנטזיה.

 

האלי נולדה לאם מתעללת ולאב לא ידוע. לאחר ארבע שנים של יסורים, היא נלקחה מאמה ע"י רשויות הרווחה ונמסרה לאחות האם ולבעלה, הולי וג'ייסון סטריקלנד מבוסטון.

אולם גם בגיל 4 לא הגיעה האלי הפעוטה אל המנוחה והנחלה. ההורים החורגים הפכו את חייה לגיהינום עלי אדמות, כאשר עינו אותה, הרעיבו אותה, שרפו את גופה, בעטו בה בכל חלקי גופה, חבטו בה מכות רצח באלת בייסבול עד איבוד הכרה, שברו עליה רהיטים, העיפו אותה במורד עשרות מדרגות שוב ושוב, ולא חדלו ממעשיהם המפלצתיים במשך שבע שנים.

עד לפני שלושה חודשים, כאשר הזמן עמד מלכת והאלי פוטר בת ה - 11 הגיעה לבית החולים מחוסרת הכרה.

רופאיה הזדעדעו לגלות ילדה רזה כשלד כתוצאה מהרעבה מתמשכת, אשר שיניה שבורות, פניה נפוחות ממכות רצח וגופה חתוך, פצוע, מדמם ושרוף מאינספור כוויות חדשות וישנות. הילדה קפאה מקור (חום גופה עמד על כ- 27.2 מעלות), אבל החלק הנורא מכל היה גולגולתה הקטנה אשר רוצצה באכזריות.

מאז היא שוכבת שם, בבית החולים, כ"צמח" אשר לעולם לא יהיה לו מרפא. הרופאים רוצים לנתק אותה ממכונת ההנשמה ולתת לה לנוח סוף סוף, אך יש מי שמתנגד.

 

מייד לאחר אשפוזה של האלי בבית החולים, נעצרו הולי וג'ייסון סטריקלנד ע"י המשטרה. לאחר הקראת כתב האישום, שוחררה הולי בערבות, ושעות ספורות לאחר מכן נמצאו היא ואמה ירויות בראשן, כאשר עד היום טרם התברר האם התאבדו יחד או שאחת רצחה את השניה והתאבדה.

עתה נותר ג'ייסון סטריקלנד, האב-המפלצת, הנאשם היחיד בפרשה המחרידה, והוא עותר, באמצעות סניגוריו, שלא לנתק את האלי מהמכשירים המאריכים באופן מלאכותי את חייה. הסיבה לכך, כך מעריכים, היא שסטריקלנד מבקש להתחמק מאישום ברצח, אשר יגרור אחריו מאסר עולם, וכל עוד הילדה מחוברת למכשירים, לא ניתן להאשימו בגרימת מותה.

 

ובעוד המדינה וסטריקלנד מתקוטטים בסוגיה בבית המשפט, להאלי הקטנה דבר כבר לא יועיל. הרופאים שללו כל סיכוי שדובון הפרווה שיושב למראשותיה יחובק בזרועותיה הקטנות אי פעם. בסיפור של האלי פוטר אין קסמים.

 

רק תנו לה למות בשקט. האם לא סבלה די?

תנו להאלי פוטר למות ולהגיע למקום היחיד שבו לא תדע מכאוב.

 

נכתב על ידי , 15/12/2005 11:03  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחת שכותבת (אש"כ) ב-13/10/2006 03:12



126,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע יוסף-בודניק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע יוסף-בודניק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)