לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מהרהוריה של לובשת חצאית


לובשת חצאית וגם מכנסיים. דתיה, פמיניסטית, נון-קונפורמיסטית. חיה על ספרים ואהבה.
כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

פוסט של יום חולין


היום, באוטובוס, היה די צפוף. לרוע המזל, יצא לי להיתקע בכיס אויר אחד עם שתי ערסיות וזקנה עם שיער סגול.

הערסית הראשונה לא סתמה את הפה לרגע. היא קישקשה ללא הרף על בנה הפעוט בן ה - 5, טאי (קיצור של טאי-זקס??? לעולם לא נדע) והתמוגגה מיופיו הקסום, תוך שהיא מנופפת לכל עבר בתמונותיו הכעורות.

כמעט ושאלתי מתי הקטנצ'יק הספיק להצטלם ל"כוכב הקופים", אבל היתה לי הרגשה שהיא לא תדע להעריך את התעניינותי המנומסת באורנג-אוטנג שלה.

ידידתה השחורדינית גיבתה אותה בצהלולים נלהבים: "יו איזה פוצקי! איזה מתוקי! איזה פושפושון – קושקושון – קוצקוצון – מוצמוצון קטנטטטטטון!"

"בלי עין הרע, טפו, טפו, טפו!" ירקה אמא של חירטוטון בעוז ופגעה בול בזקנה סגולת השיער שנראתה לפתע די עצבנית. לא שזה הטריד את אמא של קירקורון. היא, מצידה, המשיכה: "ואת יודעת איזה חכם הוא? רק בן 5 וכבר יודע יותר מילים מאבא שלו!"

אכן, מפתיע.

כדי לשמור על העניין, שלפה אמא של פיספוסון תמונה נוספת, הפעם בכיכובה, בה היא נראית מחובקת על ידי ערסון זחוח מבט האוחז סיגריה מעשנת בידו.

"בעלך?" שאלה השחורדינית בעניין וליקקה את שפתיה.

"אה, לא!" נחרה ההיא בביטול. "אני סתם מזדיינת איתו".

שתיהן צחקו בקול כמו סוסות, עד שהזקנה עם השיער הסגול חבטה בהן, כאילו בטעות, עם מקל ההליכה שלה. כעבור כמה שניות של דממה, החליטה גם השחורדינית להגיד משהו חכם.

"בעלי משגע אותי. כל הלילה הוא חופר וחופר ולא נותן לי לישון".

"מז'תומרת חופר?" שאלה אמא של טימטומון, ומזל ששאלה, כי גם אני וגם הזקנה הסגולה תהינו.

"הוא רוצה עוד ילד" אמרה ההיא בנונשלנטיות. מזוית העין ראיתי איך השיער הסגול של הזקנה נעמד מרוב הלם.

 


 

ואם רציתם לדעת איך סתומים מתרבים, תשאלו את דניס בלישב שעוזר להם בכך.

הבנאדם פיתח סטארט אפ מטורף בשם "פיתוי", בו הוא עושה המון כסף מלימוד סמרטוטי רצפה זכרים כיצד לפתות נשים יפות.

באתרו ההזוי משהו, פונה דניס אל הגבר האומלל שנקרה לפתחו שבור ורצוץ, ומרגיע אותו: "אתה חרמן בדיוק כמו כולנו אז תרגיש נוח עם זה".

אוף, נרגענו.

לאחר שהסרנו את הזיעה ממצחנו, ממליץ דניס על בדיקה פשוטה ו"מבריקה", כלשונו, לפיה ידע גבר נואש אם האשה עמה הוא יוצא בכלל מעונינת בו.

רשות הדיבור לדניס:

 "כאשר אני מדבר עם בחורה ובשלב מסוים אני רוצה לדעת אם היא מעונינת בי, אני שואל אותה "לאיזה חיה בעולם את חושבת שאת הכי דומה?"

הרבה פעמים נשים אומרות שהן דומות לחתולה, פנתר, ציפור יפה, דג חמוד כלשהו או כל חיה אחרת עם תכונות נשיות אחרות.

ולאחר מכן אני שואל שאלה שנייה: "ולאיזו חיה מכל החיות בעולם אני הכי דומה?". אם היא אומרת שאתה דומה לחיה המקביל לחיה ממין זכר לזו שהיא בחרה, לדוגמה: חתולה וחתול או אריה ולביאה, אז אתה יכול להיות בטוח שהיא מעונינת בך ומרגישה שאתם מתאימים. אם היא בוחרת חיה כלשהי עם תכונות גבריות, סקסיות כמו אריה, טיגריס וכו'. מצוין היא רואה בך גבר לכל דבר ואין ספק שהיא מעונינת ורוצה אותך.

במקרה ולא התאימה אף אחת מן האפשרויות זה עדין לא אומר כלום. אל תדאג בהמשך אלמד אותך עוד הרבה שיטות ודרכים איך לגרום לה להימשך אליך כמו שהיא לא נמשכה לאף אחד מעולם".

 

אהממ ... סליחה? אם בחור היה שואל אותי בדייט לאיזה חיה אני חושבת שאני דומה, הייתי עונה: "אלמנה שחורה". במחשבה שניה, בטח הייתי מאבדת לחלוטין את עשתונותיי ומשאילה לכמה דקות את המקל של הזקנה מהקטע הקודם.

 

ומעבר לתדהמתי על כך שיש אנשים שמשלמים בשביל זה, הרשו לי לפנות לדניס היקר ולומר לו: "דניס יקר" (כחכוח בגרון), "במטותא ממך, האם התחלקת על השכל? הרי ברגע בו הבחור פוצח בקושיות מטופשות כמו "לאיזו חיה אני דומה?", בבת אחת פוסקים יסוריה של הבחורה המתלבטת והיא מרשה לעצמה להשליך את הדביל ללא נקיפות מצפון.

 

ובאווירת קרב עוינת זו נסיים.

 

 בשבוע הבא בבלוג: סדנת יאוש מיוחדת להסרת חגורת נפץ בת 20 סופגניות מאיזור המותניים, הבטן והתחת. נא להצטייד בנעלי ספורט, בקבוק מים והרבה מצב רוח רע. בואו בהמוניכם, יהיה סיוט!

  

נכתב על ידי , 27/12/2005 16:02  
104 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לובשת חצאית ב-1/1/2006 09:07



126,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע יוסף-בודניק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע יוסף-בודניק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)