לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מהרהוריה של לובשת חצאית


לובשת חצאית וגם מכנסיים. דתיה, פמיניסטית, נון-קונפורמיסטית. חיה על ספרים ואהבה.
כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

סיכום הימים האחרונים


ארבעה ימים חלפו מאז נפתחה תקופת המבחנים. שלי. ארבעה ימים בהם אני מסטולה מהתחת ומחסלת בקבוקי וויסקי כמו מים.

די קשה לעדכן בלוג במצב "כפית", אך למען הפסיכים שמסיבה לא ברורה טרחו ועשו מנוי לבלוג שלי, אני מתאמצת להפעיל את גלגלי המוח ולשחזר את קורותיי בימים האחרונים.

 

יום רביעי

בערב התחלתי ללמוד למבחן. אחרי מקלחת חמה שנמשכה שלוש שעות, לבשתי את טרנינג הסבתות השקסי שלי ואת נעלי "קיפי" שחמסתי מהנסיך והתיישבתי בקצה המיטה, קרוב מאד לתנור החימום.

במשך כמה שעות קראתי על הגיגיהם של שובניסטים מהמאות 20-15, קראתי, קראתי והתעצבנתי עד שיצא לי עשן מהאוזניים. לא בגלל הטקסטים המגוחכים, חלילה, אלא בשל העובדה המצערת שבזמן שאני מכלה את זמני לריק על שובניסטים ארורים, בטלויזיה משודרת תוכנית המופת "הדוגמניוצ". דיכאון, דיכאון, דיכאון.

מרוב דיכאון ועייפות נשענתי לאחור על המיטה ונרדמתי. כשעה לאחר מכן התעוררתי לסירחון ל"ג בעומר מלבב שהתפשט ברחבי החדר.

לרגע פילבלתי בעיני כחולד מצוי ומייד התעוות גופי בזעזוע. "קיפי נשרף! הו, גוד, קיפי נשרף!!!"

"מה? מה קרה? הנסיך התפרץ לחדר בבהלה והתחלחל למראה נעליו החרוכות."שרפת לי את הקיפים?!"

"המממ ... נרדמתי ..." יבבתי בבעתה כשאני סוקרת בבהלה את מה שהיו לפני שעה קלה נעלי קיפי נערצות וכעת הפכו לכפכפים מעושנים שניתן לראות דרכן את אצבעות הרגליים.

הנסיך לא הבין איך קצות הנעליים עלו באש בעוד שאצבעות רגליי הענוגות נותרו ללא פגע, אך לי היה ברור שזהו נס השמור רק לגמדות במידה 37 הנועלות נעלי ענקים במידה 45. האש פשוט לא הספיקה להגיע לכפות רגליי הזעירות ...

 

יום חמישי

בשם הלימודים הקדושים, ויתרתי על מלאכת ניקיון הבית. הנסיך, מצידו, מרגיש נפלא בדיר החזירים בו אנו מתגוררים (בכל זאת, מושבניק) ולכן לא נותרה ברירה אלא להזמין בהתרעת חירום, את גבי, עוזר הבית הרומני שלנו, שיבוא לקרצף את הזוהמה.

 

 

(חדר מבולגן. תמונת אילוסטרציה)

 

למרבה הצער, גבי אינו מזכיר במראהו את בראד פיט, ולכן אין טעם להסב את שמו בבלוג מ"גבי" ל"גע-בי" (הערת אגב סופר-חשובה, תודו!).

כל היום הייתי עסוקה בלהתעלל בלקוחות משרד עורכי הדין בו אני עובדת ובמפגש רווי דמעות של "מכורים אנונימיים ל"Bubbles", כך שרק בערב שבתי הביתה, לאחר שגבי כבר סיים את מלאכתו, וזכיתי לשתי בשורות משמחות:

1.             גבי שאל את הנסיך איפה המאדאם (אני! אני! – סוף סוף מישהו מכיר במעמדי המכובד כבעלת בית בושת!)

2.             גבי לא ייבש את הרצפה כמו שצריך והנסיך החליק ונקע את עכוזו הענוג. מאז כבר שלושה ימים הוא מדדה בנאקות כאב לשירותים ומדווח בהתלהבות על עוד צבע שנוסף לישבנו. לכל המעוניינים (כולכם, כמובן), כשנגיע לשלל צבעי הקשת, נערוך מסיבת הודיה כולל דאנס וגרוב בבית הכנסת.

יום ששי

מייל מפתיע מהרווק התקבל בתיבת הג'ימייל שלי, ותוכנו כדלקמן:

 

 

תגובתי הנדהמת: "אני מחורמנת, חובבת סקס, אופטימיות וחיים טובים?"

יס, מאן, בררררור שאני מצטרפת!

 

שבת

 בכיתי 13 שעות רצוף. אין ספק, המחזור שלי בדרך.

 

מוצ"ש

הנסיך ואני הלכנו לסרט על ההומואים. היה נחמד, לא יצאתי מגדרי.

מי שכן יצא מגדרו היה ערסון שישב לידי ולעס פופקורן בקולי קולות. ברגע ששני ההומואים התחילו להפשיט זה את זה בתשוקה חייתית, החל הערסון להשתנק בבהלה והשליך את דלי הפופקורן האימתני שלו על הגברת שישבה לפניו. "מה זה הסרט הזה?" הוא צווח בסופרן היסטרי, כאילו קיווצ'צ'ו לו את הביצים במזמרה.

"תירגע", ניחמתי אותו. "זו רק פרסומת. תיכף יתחיל הארי פוטר וגביע האש".

 

עד כאן סיכום הימים האחרונים. סליחה מכל מי שלא השבתי עדיין למייל שלו. יש לי 52 מיילים שלא נענו ואני לא עומדת בקצב. אשתדל להתפנות בערב וגם לקרוא את פוסטיכם המגניבים ולהגיב עליהם. אל תתייאשו ממני.

אוהבת (חחח ...)

נטע.

 

נכתב על ידי , 5/2/2006 13:46  
91 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הרווק ב-8/2/2006 19:33



126,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע יוסף-בודניק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע יוסף-בודניק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)