לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מהרהוריה של לובשת חצאית


לובשת חצאית וגם מכנסיים. דתיה, פמיניסטית, נון-קונפורמיסטית. חיה על ספרים ואהבה.
כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

תולעת ספרים


לאחרונה שמתי לב שהבלוג מתרכז יותר ויותר בנושאי פמיניזם וספרות, שניים מבין שלל הנושאים המעניינים אותי.

אני מודעת לכך שריכוז הפוסטים בנושא עלול להבריח קוראים שמחפשים יותר הומור וסיפורים משעשעים (וגם כאלה יהיו, אבל לא כל הזמן), אבל זה הבלוג שלי וגם אם ישאר לי קורא אחד (הממ ... מותר להמר על שיר דמע?!  אה, והנסיך, כמובן), אני עדיין מעדיפה לכתוב על מה שקרוב ללבי.

עד כאן ההתנצלות, ומכאן ההמלצה על ספר חדש בשם "תלחצי!" מאת הסופרת, המשוררת והפובליציסטית השחורה "ספייר". הגברת המוכשרת הזאת פרסמה, בנוסף, גם שני ספרי שירה שזכו לשבחים רבים. כתביה תורגמו ל-11 שפות ועובדו לתיאטרון בארה"ב, בריטניה, צרפת והולנד.

הספר "תלחצי!" יצא לאור בארה"ב לפני עשר שנים (!) ורק עתה, לאחר שזכה בפרסים רבים והופיע ברשימת הספרים הטובים ביותר לשנת 1996 של הטיים אאוט והוילג' וויס, החליטה הוצאת "סאגה" להביאו גם בפני הקוראים הישראלים. 

 

הנה, בפניכם הפרק הראשון של הספר. תיהנו.

 

 

נכתב על ידי , 9/2/2006 12:24  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לובשת חצאית ב-16/2/2006 11:03



126,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע יוסף-בודניק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע יוסף-בודניק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)