לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מהרהוריה של לובשת חצאית


לובשת חצאית וגם מכנסיים. דתיה, פמיניסטית, נון-קונפורמיסטית. חיה על ספרים ואהבה.
כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

טפו עלי!


זוכרים את "דודי" מהפוסט הזה?

ובכן, קיבלתי ממנו מכתב נוסף, כדלקמן:

 

"דודי" היקר,

ראשית, בוא נדייק. הניסוח המדויק שלי בבלוג היה: "התלבטתי קשות האם "דודי" באמת מתעניין בפן ההלכתי של העניין או שמדובר בעוד אחד מאלה שמחפשים בגוגל "דתיות ערומות" ואיכשהו מגיעים לבלוג התמים שלי". רק בתגובות עצמן הסתמנה דעת רוב המגיבים שכנראה מדובר באפשרות ב'.

שנית, נוסח המכתב שלך היה בעייתי, ואולי כדאי ללמוד מכך להבא שעל מנת לקבל תשובה רצינית, מוטב להימנע משימוש במילים "מלוכלכות" שיחשידו אותך בחרמנות גרידא.

אבל עם עניין אחד אין להתווכח והוא העובדה שנפגעת ממני. צר לי על כך. לא היתה לי כוונה להתכבד בקלונך, ועל כן אני מתנצלת בפניך באותו פורום בו עלבתי בך.

אני מקווה שתמצא את התשובות לשאלותיך ושיהיו לך חיים טובים באמת.

נטע.

 

נכתב על ידי , 19/2/2006 09:07  
176 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני קידר ב-27/2/2006 16:07



126,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע יוסף-בודניק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע יוסף-בודניק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)