לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מהרהוריה של לובשת חצאית


לובשת חצאית וגם מכנסיים. דתיה, פמיניסטית, נון-קונפורמיסטית. חיה על ספרים ואהבה.
כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2004

עדכונים, עדכונים ...


כן, אני יודעת, אין לי חוט שידרה.


הרי הבטחתי לעצמי שגם אם יתהפך העולם, אני אף פעם, אבל א-ף פ-ע-ם לא אתן לעבודה שלי להשתלט לי על הבלוג.  


ולמרות זאת, באופן שערורייתי למדי התרוצצתי בימים האחרונים בבתי המשפט וניהלתי דיונים מפרכים באוזני שופטים משועממים.


מהסיבה הפרוזאית הזאת נגזר עליכם להסתפק בינתיים בפוסט עדכונים בתקווה שבקרוב בע"ה יגיע פוסט של ממש.


אימיילים


אנשים, נא לא לחטוף קריזה ולהירגע שם עם מטח העגבניות הרקובות.


נכון, אני סנובית, אבל לא זו הסיבה שאני לא מחזירה מכתבים בזמן. אני פשוט גרועה בכל הנוגע לתקשורת האלקטרונית. זה אומר שגם אם אני מצליחה לפתוח את כל המיילים, אני לא מספיקה לקרוא אותם באותו יום ולוקח לי זמן לענות.


בקיצור, לא להתייאש. בסוף זה יגיע. 


אנשים ששונאים אותי


טוב, אתם לא מצפים שאפרוש כאן את כל הרשימה, נכון?


רק רציתי להודיע לכל הנשמות הטובות שמפציצות את המייל שלי בוירוסים קטלניים, שזה לא יעזור לכם. יש לי אנטי וירוס, יש לי שומרי ראש, אני לא מדברת עם זרים, וכל אימייל נגוע מושמד ע"י התוכנה הגאונית שהתקנתי.   


חוצמיזה, יש משהו פתטי למדי באנשים שדרך הביטוי היחידה שלהם היא אלימות וירטואלית. זה לא יהרוג אתכם להשתמש במילים. תנסו את זה פעם.


בהזדמנות זו שימו לב לתפילת הדרך לגולשים באינטרנט. אגב, זו דרך בדוקה להחזרה בתשובה




אנשים שאוהבים אותי


אהההמממ ... בואו נראה, בטח יש אחד כזה ... אם רק תתנו לי להיזכר בשמו ...


טוב, לא חשוב.


וברצינות: קיפוד בחורף עשה לי הפתעה והציע לתת לי מנוי פרו במתנה.


כאילו שהייתי מסוגלת לסרב.


אני מרגישה כמו ילדה שקנו לה את בובת הברבי הראשונה. איזה כיף! עכשיו אוכל לעשות את כל מה שחלמתי עליו: להתעלל בקוראים שלי, לכתוב פוסטים ללא חלון תגובות (יש אופציה כזאת!), למחוק הודעות שלא מספיק מתחנפות אליי, וכו' וכו'.    


בקיצור, גן עדן במרחבי הבלוגספירה. 


כדי לפצות אתכם על העריצות שלי, אני מבטיחה לעצב את הבלוג מחדש בסגנון ה"פרו". צפו לכך בקרוב מאד. שנתיים - שלוש לכל היותר.


צ'ופר


ברוח הדוסיות האופפת את הבלוג, אני מצרפת סרטון קצר ומהמם על בריאת העולם.


לוקח לו קצת זמן להטעין את עצמו אבל זה שווה!


דוסיבה


ארנון עידן מזמין אתכם, החבר'ה הדתיים, למסיבת ט"ו בשבט, מחר, 5.5.04 במושב "בצרה" (77) בשרון.


בתכנית: ב - 22:00 מסיבה עברית וב - 24:00 MTV, HIP-HOP, 80'S.


DJ יובל לויים ו - DJ איתי פרידמן מה-TLV, שתיה חופשית כל הלילה, חניה בשפע...

למכירה מוקדמת ולפרטים: נתלי - 053-978629, נירית - 066-497797, ליאת - 056-440100

 

ולסיום:  


כמובן שאני לא יכולה בלי פרובוקציה קטנה.   


הייתי כותבת על כך פוסט אבל אין לי זמן וכוח ורמת הקליטה שלי בשעה זו של היום בקושי מאפשרת לי לקרוא בלי ניקוד.


אז בקצרה:


התערוכה של חגית מולגן, אמנית דתייה מקיבוץ סעד מעוררת הדים. מולגן בת 31, נשואה ואם לשניים ובתערוכה שלה בחרה לעסוק בהלכות נידה מנקודת מבט מרדנית וסוקרטית.


עיתון "הארץ" הזדעזע מהפולחן ה"אפל" ופירסם כתבה לא לגמרי מדויקת, שאף זכתה לקישור ב"וואלה", אודות מצוות טהרת המשפחה. עם זאת, שווה להרהר בכמה מהתובנות שמעלה חגית מולגן ביצירות שלה, שעיקרן תפיסת דמות האשה בדת היהודית.


זהו לעת עתה. 


להשתמע בקרוב,


הדר.



נכתב על ידי , 4/2/2004 20:48  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אסתר שנהב ב-4/3/2004 20:35



126,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע יוסף-בודניק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע יוסף-בודניק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)