לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מהרהוריה של לובשת חצאית


לובשת חצאית וגם מכנסיים. דתיה, פמיניסטית, נון-קונפורמיסטית. חיה על ספרים ואהבה.
כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

להיות מנגה (או: עוד תירוץ לפוסט)


צהרים נוראיים לכולם, וברוכים הבאים לגיהינום!

 

בשבועיים האחרונים נכנסתי לבועה הכוללת עבודה ולימודים בלבד, בדיוק בסדר הזה. את כל ספרי הקריאה המעניינים שלי שמתי בצד. גם את החברים. אלעד התקשר אתמול, בדיוק כשהבוס שלי השקיע את כל מרצו בלהוציא לי את הנשמה, ואחר כך הייתי עסוקה מדי ברצון למות מכדי להתפנות לעיסוקים אחרים, כגון: שיחות טלפון עם אנשים שאני אוהבת (לק, לק, חנפנית ... )

 

קמתי ב - 6:30 בבוקר כדי להיות בעבודה בזמן. באוטובוס קיבלתי הצעת נישואים מערס בעל שיני בוב-ספוג שהופנט קשות מהשדיים שלי וכל הנסיעה לא הפסיק לקרוא לי "בובע". כעבור חמש שנים הגעתי למחוז חפצי בחמת זעם והחלטתי סופית להירשם לאגרוף תאילנדי.

 

עכשיו אני יושבת במשרד וחובטת את ראשי בשולחן. זו הפעולה הכי מעודדת שמצאתי בנסיבות הקיימות, חוץ מבליסת במבה כמובן, אבל השקית הקטנה והמעאפנה התרוקנה בכלום זמן והותירה אותי עצבנית מתמיד.

אגב, מה הקטע של ה – Word הזה, שעושה את עצמו כאילו הוא לא מבין עברית ומצייר לי גלים אדומים מתחת למילים "במבה" ו"מעאפנה"? מה קורה, בנאדם, עלית מרוסיה או משהו?!

 

אני מתנצלת עמוקות בפני כל מי שלא הגבתי לפוסטיו האחרונים, ובמיוחד בפני אהובתי שיר-דמע. את חלקכם קראתי, אבל כישוריי הוורבאלים נפגמו קמעא (כפי שמעיד הפוסט הזה, דמט) ולכן הגבתי במשורה.

מה שכן, היאוש דחף אותי לכמה מעשים חסרי היגיון ומבזבזי זמן בטירוף (אם כי כיפיים, היפ-היפ-הוריי!), כמו להצטרף לפרויקט החדש של Fe.

בהתחלה רציתי שהבובה בדמותי תהיה בלונדיניצ' עם עיניים כחולות, אבל בסופו של דבר נכנעתי לאמת השחורה, והרי אני בפניכם.

 עכשיו אני חוזרת לעבודה, בתקווה שבימים הקרובים תבוא רגיעה בלחץ.

 

החזיקו מעמד, ילדודס! יהיה טוב! (או שלא)

 

נטע.

 

 

נכתב על ידי , 31/1/2006 13:34  
135 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לובשת חצאית ב-3/2/2006 11:08
 



פוסט של קיטורים


החיים הטיפשיים שלי משעממים רצח. כל כך משעממים שכבר שבועיים אין לי שום נושא לפוסט. אפילו לא נושא אחד קטן, עלוב, אומלל. שום כלום, גורנישט, נאדה.

כולם כותבים עשרים פוסטים בשבוע ורק אני מכרסמת את העט שעה ביום ונשארת רעבה. למעשה, האירוע הכי מעניין שקרה לי לאחרונה הוא שישבתי קרוב מדי לתנור החימום והרגל שלי הפכה לקבב.

  

המצב הידרדר כל כך, עד כי בשבוע החולף מצאתי את עצמי באישון לילה בתחנת אוטובוס שוממה, מבצעת עם עצמי את "פסטיבל שירי וויטני יוסטון לדורותיה" בצרחות רמות ומתלהבות המתיימרות להיקרא שירה. אכן, אין גבול להשפלה.

 

ואם כבר השפלה, אתמול העברתי באוניברסיטה הרצאה משפילה במיוחד על התפיסות ההומוסקסואליות של פרויד. פרויד היה זקן סוטה ומחורפן, שגילה עניין רב מדי ביציאות האנאליות שלו, מה שגרם לאחת הסטודנטיות בכיתה לחטוף התקף צחוק מטורף באמצע ההרצאה ולסחוף אחריה את כל הכיתה. אם לא הייתי חוששת שהדבר ישפיע לרעה על הציון שלי בקורס, הייתי מעמידה את כולם בשורה ויורה בהם מטווח אפס.

 

זו גם התייחסותי הסבלנית לשאלון השבועי של "ישרא" לגבי אלימות. נו, באמת, את מי מעניינת האלימות כאשר נופל דבר בישראל ומאמי וכפרה נפרדים? האם יש לאסון שפקד אותנו ביטוי ממצה יותר מזה של נופר בת ה - 12 וקצת (מזל מאזניים שוללללללללתתתת!!!1) אשר כתבה: "אין עוד סיבה לאכול, לצחוק לנשום... סלע קיומנו, האמת האחת, האמונה באדם, בכוחו לשנות, באהבה... הכל מת. מי יביא נחמה לנו ולכל בית ישראל? מי יחזיר לנו את התקווה?? (יהודה לוי??)"

 

וכאילו אין לי מספיק צרות, החלטתי לעשות מעשה מר ונמהר והתייצבתי מול קלטת כושר בכיכובה של אל מקפירסון, האשה והגוף.

המטרה המוצהרת היתה להיראות כמו אל: 

 

 

 

בפועל יצאתי יותר ממורטטת משהייתי, ועד עכשיו אני סובלת מהתכווצויות שרירים במותניים, בלבלב ובבית השחי. אלוהי הסודוקו, האם היית חייב להמציא שרירים גם שם???

ובחזרה לקלטת הכושר המרנינה. שני המתעמלים בה הם מקפירסון, הבלונדה המחוננת, אשר זכתה בחיוך מקסים ובראש חלול להפליא, והמאמן "קארן", גוש שרירים מעורר אימה שטוען בלהט שהוא אשה אך איש אינו מאמין לו.

כעבור עשר דקות של תרגילים מפרכים החלטתי שעדיף כבר למות. למשמע צרחותיי ההיסטריות, הגיח הנסיך מחדרו בבהלה, רק כדי לגלות שהגעתי לשלב חיטוב הישבן ושאני בהתקף קריזה על הבלונדה.

"אוי, איזה תחת יש לי ... "מייבבת המקפירסון, כשהיא מציגה לראווה את העכוז המושלם ביותר עלי אדמות, שבמקרה מחובר אליה. "אוי, אוי ... אני חייבת לעבוד עליו".

הנסיך העיר שגם הוא לא מתנגד לעבוד לה על הישבן, והתעניין לדעת מדוע הבלונדה מתעמלת עם גורילה אפריקאית ולא עם מאמן רגיל. בתגובה, השלכתי עליו כרית וגירשתי אותו מהבית. 

 

עכשיו אני צריכה לעבוד, אז אדיוס, חבר'ה. תהיו טובים והיזהרו משירים של מאיה בוסקילה.

 

נצ'יקות ועקיצות,

 

נטע. 

 

נכתב על ידי , 23/1/2006 10:42  
128 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאור ב-3/11/2006 12:17
 



לדף הבא
דפים:  

126,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע יוסף-בודניק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע יוסף-בודניק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)