לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מהרהוריה של לובשת חצאית


לובשת חצאית וגם מכנסיים. דתיה, פמיניסטית, נון-קונפורמיסטית. חיה על ספרים ואהבה.
כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

תמונות ביתיות


 

זה הבית שלנו.

 


 

וזו החצר שהיתה פעם ג'ונגל של סבך ואחרי אינספור ריסוסים, נראית כמו אדמה חרוכה.




הבוקר שלאחר הסערה.

באחד הלילות השבוע הומטר גשם מהשמים, ברד ניתך על החלונות ופאצ'ה נבחה בעצבנות. מההמולה הרבה לא הצלחנו לעצום עין כל הלילה ובכל זאת לא שמענו את קול קריסת חלק מהעץ שבחצר.

זה המראה שנגלה לעינינו בבוקר (צולם יומיים לאחר מכן).

 





 

 

פאצ'ה מוטרדת מאד מהמצב.



 

הנסיך ופאצ'ה מנהלים רומן מאחורי גבי.

 



 

הנסיך מחליט לצרף את כלבת השכנים לרומן הלוהט.

 

כלבת השכנים מתנפלת על צלמת הפאפארצי שמנסה לתעד אותה בשגרת יומה.

 


 

 

שבת שלום!

 

 

נכתב על ידי , 27/10/2006 12:21  
156 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איפה נעלמת? ב-27/11/2006 16:40
 



עבודה וטור חדש


אז מה היה לנו השבוע?

עבודה, עבודה ובעיקר עבודה.

חלקכם יודעים שמאז פרשתי מעריכת דין (לפני כארבעה חודשים) אני מחפשת תחום חדש לעסוק בו והפעם, מתוך אהבה או לפחות חיבה.

זה די מבאס, כי חוץ ממשפטים אין לי השכלה אקדמית בתחום אחר, וכשאת משפטנית, רוב המשרות המוצעות לך הן עריכת דין בצורה זו או אחרת (כן, גם "ייעוץ משפטי" הוא עדיין עריכת דין) ומיעוט המשרות הלא משפטיות והשוות המיועדות למשפטנים לא מוצעות לי כי הן כבר תפוסות חזק ובאלימות ע"י ממזרים ברי-מזל שנולדו למשפחה הנכונה.

אז בינתיים אני עובדת במשרה זמנית בהחלט באוניברסיטת ברמינן. המשרה שווה בהחלט (בעיקר מבחינה כספית, אבל גם החבר'ה מאממים אחד-אחד), אך כדרכן של משרות שוות, גם היא מתקיימת על זמן שאול. כלומר, מסתיימת בנובמבר, כך שאני סוחטת את הזמן המועט שנשאר לי לעבוד במשמרות כפולות, מ- 8:00 עד 20:00.

אם זו היתה משרה קבועה (וכבר עבדתי במשרות קבועות שעות אינסופיות מבוקר עד לילה), הייתי מתחרפנת ומתפטרת, ומי שמכיר אותי יודע שזה קרה לי פעמים רבות מדי. עבודות משעבדות טומנות בחובן אבטלה סמויה, תסכול ושחיקה. הן לא משאירות זמן לחיות, להיפגש עם חברים, להקדיש תשומת לב ראויה לבן הזוג. אפילו לנקות את הבית אין זמן ושוב הוא הופך לדיר חזירים. מזל שביום חמישי הקרוב לא עובדים, כי אמורים לבוא אורחים וחראם על תדמית ה"נקייה" שניסיתי לשדר.

אבל בעבודה הזמנית הזאת אני רוצה לנצל את כל המשמרות שאני יכולה לקבל כי תיכף נגמר ועדיין אין לי משהו חדש ביד.

אז השבוע לא היה לי זמן ליותר מדי דברים. אינטרנט דווקא יש לי, כך שהצלחתי לכתוב טור חדש ל- nrg ואשמח מאד לשמוע את דעותיכם המסקרנות בסוגיה הנדונה בו.

מסכימים? לא מסכימים? מה עושים? האם גם אצל חילונים זה כך?

זהו, בינתיים. תיכף השבוע נגמר (והפעם הוא קצר. ביום חמישי הקרוב לא עובדים, אז איך אני בכלל מעזה להתלונן? ).

 

נשיקות,

נטע.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 17/10/2006 18:03  
592 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של vardenafil no prescription ב-24/4/2013 01:44
 



לדף הבא
דפים:  

126,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע יוסף-בודניק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע יוסף-בודניק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)