לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מהרהוריה של לובשת חצאית


לובשת חצאית וגם מכנסיים. דתיה, פמיניסטית, נון-קונפורמיסטית. חיה על ספרים ואהבה.
כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

חיטוט מוחין ועוד ביקור בעזריאלי


חיטוט מוחין

לאחרונה הייתי עצובה במקצת.

טוב, לא ממש "במקצת", אבל בואו לא נהרוס את המוניטין הקלוקל שכבר ממילא יצא לי בבלוג.

אחת מחברותיי הטובות אשר הבחינה במצב רוחי השפוף, הפנתה אותי ל"מחטט מוחין", כהגדרתו הנפלאה של ג'.ד. סלינג'ר ב"התפסן בשדה השיפון".

מחטט המוחין, שלצורך העניין נקרא לו "ד"ר סוס", ישב מולי כשהוא זולל קורנפלקס להנאתו, וחקר אותי אודות חיי האהבה שלי.

סיפרתי לו שיש לי חבר שאני מאד אוהבת, ואז הוא שאל על חיי המין שלנו.

"אנחנו לא שוכבים" עניתי לו בעגמומיות.

"חה, חה, חה!" געה ד"ר סוס בצחוק וירק עלי בהתלהבות פתיתי קורנפלקס מצופים סוכר.

"באמת", אמרתי לו בקשיחות, "אני שומרת על עצמי עד החתונה".

בשלב הזה ד"ר סוס הניח את קערת הקורנפלקס שלו בצד והחוויר קשות. "את רוצה להגיד לי שיש לך חבר שאת גרה איתו, ואתם לא שוכבים?" הוא ביטא את המילים באיטיות תוך כדי רעידות גוף בלתי נשלטות.

"בדיוק". לא הנדתי עפעף.

"אז לא פלא שאת מנסה לתלות את עצמך!!!" צווח הדוקטור, השליך את הקורנפלקס על הרצפה והחל לרמוס את הדגנים ברגליו בזעם.

"היי, תרגיע!" קמתי ממקומי במחאה. "אני לא מנסה לתלות את עצמי! התאבדות בתליה היא שיטה פרימיטיבית לחלוטין וידוע לכל שעדיף לסיים את הסיפור בבליעת כדורים או באקדח לראש".

הדוקטור בהה בי בהלם. "לגור עם החבר ולא לשכב איתו? אני פשוט מתמוטט מזה!!!"

"הוא מתמוטט?!" הזדעק הנסיך שלי כששמע על ביקורי אצל ד"ר סוס. "אז מה אני אגיד?"

"אתה קדוש". חייכתי אליו כחתולה שהרגע חיסלה כד שמנת. "אתה חילוני קדוש. יש יצור כזה והוא לגמרי שלי".

 

עוד ביקור בעזריאלי

 אתמול הייתי בקניון עזריאלי. למעשה, אם חושבים על כך, זהו לא הפוסט הראשון בבלוגי היקר המגולל את מעלליי המסעירים במגדל התל-אביבי, מה שגורר מסקנה בלתי מפתיעה בעליל: צר עולמי כעולם נמלה.

אבל אתמול, לשם שינוי, הסתובבתי בעזריאלי ללא ידידי הותיק אלעד, שהפך לאחרונה לוורקהוליק ושכח בן-ליל מעצם קיומי. (כן, אלעד, כן! ולידיעתך, התנצלות תתקבל אך ורק בצירוף המחאה שמנה במיוחד לפקודתי. וכשאני כותבת "שמנה במיוחד", אני מתכוונת לשמנה לפחות כמו עמרי שרון ואבא'שלו ביחד).

ולענייננו, אתמול הצטרפה לשיטוטיי חסרי התכלית בעזריאלי, אחותי הקטנה והחכמה, שירה.

מייד הועדנו פנינו לחנות הקיטש האהובה "הפנינג", החנות בה קונים בנות והומואים בלבד.

האם שמתם לב שכאשר בנות והומואים נכנסים ל"הפנינג", אוצר המילים העשיר שלהם נמוג תוך שניה, ואת מקומו מחליפה המילה "חמוד" להטיותיה השונות?

ובכן, גם אנחנו אמרנו: "לי זה לא יקרה", אך ברגע שנכנסנו לחנות, שתינו פרצנו בקריאות נרגשות בגרון חנוק: "איזה דובי חמוד!", "איזו כרית חמודה!", "אילו לבבות חמודים!", "הכל כל כך חמדמד פה!"

הצעתי לאחותי לקנות לה מתנת יומולדת בחנות, מכיוון שיום הולדתה חל בחודש האחרון, אך באופן מפתיע, המתנה בה בחרה, מכשיר עינויים נשי נפוץ להסרת שיער, לא נמצא בחנות. ככל הנראה, מדובר באביזר לא מספיק חמוד כדי לעבור את מבחן החמידות של החנות.

ברבע השעה הראשונה בחנות, התרכזנו בקריאת ספר מופת נפלא ומחכים בשם: "איך תתמודדי עם העובדה שגם הגבר שלך הוא איש מערות פרימיטיבי" וצרחנו מצחוק עד שהמוכרים המטופשים הציעו לנו בעדינות להירגע בחוץ.

לאחר מכן נתקלנו בקופיף פרוותי ורוד, שאין בלקסיקון שלי אף מילה מתאימה לתאר אותו מלבד חמוד. חמודונצ'יק. חמדמד. חמוד חמוד. הכי חמוד בעולם. אבל ממש חמוד.

רק שהחמוד הזה נראה כאילו כל צרות העולם נחתו על ראשו הורוד, והפרצוף החמוד שלו היה מבואס לאללה. הוא הביט באחותי ובי בעיניים נוגות ופשוט התחנן שנוציא אותו מהחנות הנוראית הזאת וניקח אותו הביתה.

אחותי ציינה בתבונה שגם בראד פיט שליט"א מתנדב למען הרעבים באפריקה, ושלקנות את החמוד הורוד הקטן יהיה מעשה צדקה שווה ערך לכך, אם לא יותר.

אז נטלנו את הקופיף וביקשנו בתקיפות מהמוכרת לא לעטוף אותו כלל, בשום שקית או עטיפה.

"בסדר גמור" אמרה הסתומה, ובזמן ששילמתי למוכר השני את ערך הקופיף, הכניסה את הקטנצ'יק לעטיפת מתנה חמודה עם סרט חמוד.

"מה את עושה?!" הזדעזעתי. "אמרתי לך לא לעטוף אותו! איך הוא אמור לנשום בפנים?! אין לך לב?"

המוכרת המבוהלת ניסתה לחייך חיוך עקום והתחבאה מאחורי המוכר השני. אנחנו פשוט הסתלקנו משם בזעם.

אבל בכך לא הסתיימו עלילותינו בעזריאלי. בסופר פארם, אחד האתרים הכיפיים ביותר שהומצאו במדינה, חיפשתי לעצמי דיאודורנט חדש וכמעט קניתי אחד כזה. למזלי, חיי ניצלו ברגע האחרון ע"י אחותי, אשר הודיעה לי בחומרה שאסור לקנות דיאודורנט "אנטי-פרספירנט", מכיוון שהוא חוסם את נקבוביות בלוטות הלימפה וגורם לסרטן השד.

שאלה הרת גורל עמדה בפני: מה עדיף? להסריח או לחטוף סרטן השד?

מייד השלכתי את הדיאודורנט הנגוע בחזרה למדף וגם משם הסתלקנו בזעם.

ועכשיו ברצינות: השמועה המופצת באינטרנט לפיה הסיבה העיקרית לגרימת סרטן השד אצל נשים היא השימוש בדאורדורנט שכתוב עליו אנטי-פרספירנט, היא שטות גמורה.

המייל ה"מלומד" מסביר שדיאודורנטים מסוג "אנטיפרספירנט" (99% מהדיאודורנטים על המדף כיום) מכילים ריכוז של טוקסין (רעלן) הגורם למוטציה של התאים וכך נוצר סרטן.

באתר החשוב של חנן כהן, מובהר נחרצות כי המידע אינו נכון. מרכז הסרטן הלאומי האמריקאי ביצע מחקר בנושא ושלל כל קשר בין שימוש בדיאודורנטים ובין סרטן השד.

לקריאה נוספת בנושא (באנגלית) ניתן לפנות לכתובת: http://www.snopes.com/toxins/breast.htm

 

שבת שלום, חמודים! (אני חייבת להפסיק להיכנס לחנות הזאת).

 

נכתב על ידי , 29/7/2005 17:39  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוסי ב-7/9/2005 14:11
 



מי הזיז את המושב שלי?


 לפעמים הנאיביות שלי מפתיעה אפילו אותי.

אתמול ביקרתי במשכנה של תנועת המושבים, במטרה לברר אילו מושבים בארץ מקבלים בזרועות פתוחות זוג מעורב כמונו.

שאלתי נענתה בהרמת גבה. "מה זאת אומרת?" תמהה המזכירה הנרגנת. "בכל מושב יש גם דתיים. מי שרוצה, בא לגור".

לקח לי זמן (בתוספת שיחה מביכה עם מושבניקים מביני דבר) להבין שמה שהיא בעצם אמרה היה: "המושבים שלנו חילוניים. לפעמים מצליח להשתרבב למושב בטעות איזה דתי מחמד, אבל הוא יודע שאסור לו להפריע לנו לאיכות החיים".

ובאמת, במושבים שאינם מוגדרים כדתיים קשה למצוא תשתיות תמיכה לאדם דתי שמתכוון לחיות חיים מלאים. אמנם ברוב המושבים ניתן לאתר בית כנסת, אבל בדרך כלל הוא ניצב בדד כשריד ארכיאולוגי מפתיע ושעות התהילה הקצרצרות שלו מתמצות ביום כיפור, אז מגיע לתפילה מושבניק בן 90, ששכח לפני שנים איך קוראים לו (רמז: גיורא), אבל את כיפת ה"קרמבו" הלבנה מהבר מצווה הוא דווקא זוכר.

גיורא זה בהחלט יכול להנעים את התפילה כשאין נפש חיה בבית הכנסת. נשב ביחד על הספסל בחוץ (בית הכנסת סגור תמיד. אין מפתח) והוא יספר לי איך כשהיה "צעיר ושובב" אכל כל שרץ שנקרה בדרכו ושגל על הגורן את כל השאפות מהמתנ"ס, עד שהחליט ש"לא יזיק" להשיג כרטיס כניסה ליציע האחורי בגן עדן. אני, תוך כדי, אתלונן בקול ש"איזה באסה שאין מניין" ובנימוס אתעניין לדעת אם הסרטן צובט אותך בפה כשאתה נוגס בו.

ומילא בית כנסת. על תנועת נוער דתית או מוסדות חינוך דתיים במושב ניתן רק לפנטז (למה, לכם יש פנטזיות אחרות?) או לנסות את כוחכם במושבים הדתיים.

אממה, המושבים הדתיים אנטיפטיים לא פחות. כל מי שדיברתי איתו, והתקשרתי ללא מעט מושבים דתיים, הגיב בזעזוע וחרץ: "זוג מעורב? בשום אופן לא".

לא רוצים? לא צריך! טרקתי את הטלפון בזעם ופיסות טיח נשרו מהקיר. המושבניק הפרטי שלי הביט בי נוגות. "הם לא רוצים אותנו, הא?".

"לא רוצים אותנו?! צווחתי. "גם אנחנו לא רוצים אותם!"

המושבניק הרהר רגע, ואז טען שאי אפשר לזרוק מישהו אחרי שהוא כבר זרק אותך.

נו, באמת, מה הוא מבין. אני ככה זרקתי עשרות דייטים שלא היו מספיק טובים בשבילי ושבלי כל קשר, לא רצו לראות אותי יותר.

אבל נחזור למושבים, הנושא המרתק בתבל.

מושבים דתיים, כשהם לא מחבבים אותך, זה סופי. בשבתות וחגים הכניסה למושב חסומה, מה שסביר להניח יטריף את קרובינו וחברינו החילוניים המבקשים לבקרנו בשבת. שלא לדבר על אמו הפולניה של המושבניק, אשר לא תוכל לנחות עלינו בכל פעם שיצטברו לה עצבים לפרוק, ובכך ייסתם הגולל על סיכויינו הקלושים ממילא לטעום מהירושה.

 

כשהתייאשנו מהמושבים, ניסינו לבדוק ישובים קהילתיים מעורבים, וכאלה דווקא מצאנו למכביר ... בשטחים.

 

בשלב הזה הוא נראה קצת מיואש, המושבניק שלי. אני העירונית מבינינו ואין לי התנגדות לגדל ילדים בפרבריה של עיר איכותית בארץ, אבל מי שגדל באיכות חיים פסטורלית במושב, שהחדר הפרטי שלו הוא צימר מפנק ושמתחת לחלונו גועות פרות מסריחות, יתקשה להסתפק בפחות.

 

 

נכתב על ידי , 11/7/2005 22:42  
132 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיטלית ב-15/2/2009 14:29
 





126,539
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע יוסף-בודניק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע יוסף-בודניק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)