לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מהרהוריה של לובשת חצאית


לובשת חצאית וגם מכנסיים. דתיה, פמיניסטית, נון-קונפורמיסטית. חיה על ספרים ואהבה.
כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

פוסט לא נחמד


 

אז נכון, הפוסט האחרון הכיל בעיקר תגובות מזל-טוב ושאר איחולים נחמדים, אבל מדובר בפוסט חתונה.

בעתיד (בתקווה שבעתיד הקרוב מאד), כמו בעבר, ייכתבו כאן פוסטים שיעוררו תגובות מגוונות, שלאו דווקא מסכימות איתי, ואני שמחה על כך.

המטרה היא ליצור דיון אינטליגנטי שיש בו מקום לדעות שונות, וראו לדוגמא את התסיסה בתגובות לפוסט עמונה.

אבל יש גם גבולות שאין לחצות כאן.

לא אסכים לתגובות מבזות, מקללות או משמיצות.

לא אסכים לפרסום שקרים, גם אם העומד מאחוריהם סבור כי זו האמת האבסולוטית ומשוכנע בה.

זכותכם המלאה להגיב ולהביע את דעתכם בצורה מכובדת.

זכותי לבחור למה להשיב ולמה לא, ומתי להפסיק להשיב, בין היתר כאשר נראה לי שהמגיב הופך לאובססיבי ויורד לפסים אישיים, בין אם בבלוג ובין אם במייל.

ולכל האנשים הנחמדים שמציפים לי את המייל באינספור מכתבים ושאלות פולשניות או כותבים לי בגסות רוח בלתי נסבלת ואח"כ מתפלאים שאני לא משיבה להם (באינספור מכתבים חדשים של: "למה את לא עונה לי???"), נא הסיקו את המסקנות בעצמכם ושאלו את עצמכם: האם גם בפגישה עמי פנים מול פנים הייתם מעזים לומר לי את אותם דברים, או שמא זו רק הקלות הבלתי נסבלת של הלחיצה על המקלדת

נכתב על ידי , 28/8/2006 13:26  
243 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דוד ב-25/9/2006 17:51
 





126,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע יוסף-בודניק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע יוסף-בודניק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)