לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מעשה בחתול, חתולה, ונערה


Freedom's edge


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2016

הספרים ההסטוריים


לא יאמן איך שהזמן טס.. אני נשמעת קצת כמו איזה דודה של מישהו

אבל ברצינות, הפוסט הקודם שלי היה בסמסטר א' שנה א'... עבר כמעט שנה וחצי מאז... אני כבר בסוף השנה השניה, עברתי חצי תואר!

זה בלתי נתפס.

היום היה לי מבחן בקורס הספרים ההסטוריים (יהדות, בר אילן, איכס).

אני מקווה שעברתי אותו, היא הרבה חומר ולא היה לי הרבה רצון ללמוד את זה.

נותרו עוד שישה מבחנים, ואחריהם - שקט. כביכול. אם לא אצטרך מועדי ב' כמובן...

אני חושבת שאפילו לא יצא לי לכתוב כאן על החתולה החדשה שלי - מרי. כבר לא כלכך חדשה, היא פה מאז אוקטובר 2014...

ריצוש הקטנה מתה באותה שנה, היא הייתה זקנה וחלתה במחלת כליות שהלכה והידרדרה.. אי אפשר לתאר במילים את ההשפעה העצומה שהייתה לחיה הקטנה הזאת על החיים שלי.. מגיל 9 גידלתי אותה והיא הייתה לי כמו אחות, כמו בת-משפחה. היא ופיצה עיצבו את האישיות שלי בכלכך הרבה מובנים ואני אסירת תודה על שהסכימו לחלוק איתי את השנים האלה.

טוב מספיק עם הריגשי הזה

יש מבחן בכימיה אורגנית ביום חמישי!!!

~חוזרת ללמוד..~

נכתב על ידי , 27/6/2016 23:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 




13,705
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe second one אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The second one ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)