לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

העקשנות משתלמת.


עניין תיקון המחשב הנייד שלי נמשך. כן, כבר יותר מדי זמן.

אז באיזה שלב אנחנו נמצאים? אנחנו עדיין בשלב שבו אני מתקשרת אליהם, הם מבטיחים לחזור אליי עם תשובה ולא חוזרים. וקוראים לחברה ניופאן רק שתדעו, ויש להם חרא של שירות. מי שמגיע לכאן מגוגל אחרי שחיפש ניופאן שתדעו שהשירות שלהם חרא למרות שהם מתיימרים לעשות מהשירות שלהם משהו משהו.

קודם כל, כבר הזכרתי את זה שהמחשב הוא באחריות עדיין, כי רק לפני 5 חודשים קניתי אותו. האחריות על המסך היא ל-3 שנים. הם טוענים שהמסך שבור ושהנזק היה מכוון, למרות שזו טענה שקרית, המחשב לא נפל, לא נחבט מעבר לזה הוא גם לא יוצא מהבית הפעולה הכי "משוגעת" שעשיתי איתו היה להרים אותו מהחדר לסלון, ואם אינני טועה זה אחד משימושיו של המחשב הנייד. התשלום שהם רוצים, לפחות מה שהנציג הראשון אמר לי, זה 1700 שקלים, אתמול דיברתי עם נציגה נוספת שאומרת לי פתאום 1820 שקלים, צרחתי עליה והיא אמרה לי שהיא מוכנה להוריד לי 120 שקלים מה-1820, אמרתי לה שזה לא יעזור כי אני לא מוכנה לשלם 1700 שקלים ואז התחלנו להתווכח על נזק מכוון ומשמעותו. אני טוענת שלא היה נזק מכוון, וגם היא אומרת שלא היה נזק מכוון, אבל היא אומרת שהיה נזק, והנזק הזה מכוון או לא מכוון לא נכלל באחריות.

כמובן שעיינתי קצת בתעודת האחריות בערב, וראיתי את המשפט הבא: "ניופאן תהיה פטורה ממלוא חיוביה במידה והוכיחה כי מקור הקלקול בנזק מכוון שגרם הלקוח." ז"א שחובת ההוכחה עליהם.

בעודי כותבת את הפוסט הזה, חזרה אליי מנהלת המעבדה (העובדה המדהימה זה שהיא חזרה אליי, יוהו. ועוד יותר מדהים מזה זה שהיא חזרה אליי ממש בשעת פתיחת המוקד אפילו כמה דקות לפני כן.) והתחלתי להתווכח גם איתה. אותו סיפור כמו שהיה עם הנציגה, רק שהיא אמרה לי שהיא מורידה לי עוד 200 שקלים מהמחיר. לא קיבלתי את זה, וביקשתי ממנה שתוכיח לי איך בדיוק שברתי את המסך. לא היה לה מה לענות לי והיא  אמרה שהיא תדבר עם המנהל הטכני שלהם ותחזור אליי עוד כמה דקות.

הכמה דקות הגיעו ממש עכשיו, והעקשנות משתלמת פטרו אותי מתשלום, הכניסו את המחשב לחדר הניתוחים ואני פטורה מתשלום כואב של 1500 שקלים. לא משלמת להם אגורה. יוהו.

 

ותודה לאורי על העצות החכמות.

 

בובי.

נכתב על ידי בּוֹבִּי , 9/12/2008 09:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בּוֹבִּי ב-9/12/2008 11:20




141,433
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבּוֹבִּי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בּוֹבִּי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)