לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

מה אומרים הקלפים בנוגע לחיי האהבה שלי.


אתמול היה לנו יום כיף מהעבודה. קיבלנו מסאג' (היום בבוקר התעוררתי ויש איזה חלק בגב שכואב לי, אני מקווה שזה יעבור בקרוב.), הייתה לנו סדנא שמתיימרת להיות סדנת הומור, אבל יותר ממשחקים של גן חובה לא קיבלנו שם, גם לא היה שום ערך מוסף, סתם בזבזנו שעה וחצי. אבל החלק היותר מעניין היה זה שפתחו לי בקלפים, איזה מנהל אחד הביא איתו קלפי אושו והציע לכל מי שהיה בסביבה לפתוח בקלפים מסתבר שהוא עושה את זה באופן מקצועי, מכיוון שמעולם לא התנסיתי בזה החלטתי גם לשאול את הקלפים שאלה. שאלתי האם צפויה לי מערכת יחסים בשנה הקרובה.

התוצאות היו מפתיעות, מפתיע כמה שזה היה נכון. ערבבתי את הקלפים, חילקתי את החבילה לשתיים. הוצאתי חמישה קלפים אני מקווה שאני אזכור את כולם: עצלות, אמון, התבודדות, הרפתקה (ואת החמישי שכחתי, אני מקווה שתסלחו לי.) המנהל הפך את הקלפים והניח אותם על המשטח. מה כל קלף אומר? ככה:

 

אמון- הדבר הראשון שאני מחפשת בבחור זה בחור שיהיה לי אמון איתו. זה הדבר כי חשוב. כשאני מכירה בחור אני לא ממשיכה הלאה אלא אם כן זה מרגיש לי הכי נוח בעולם, אני לא מסוגלת לתת למישהו אפילו הזדמנות ראשונית להוכיח את עצמו אלא אם כן הוא קונה את אמוני בשלב ההתחלתי ביותר. אני מאוד זהירה, אפילו יותר מדי זהירה. (את כל זה הוא לא אמר לי, אני מסיקה את זה ממה שהוא אמר וממה שקורה במציאות.) קלף זה מסמן את ההווה שלי.

עצלות- עוד קלף שמסמן את ההווה שלי. איך אמר המנהל? את חייבת להזיז את התחת שלך. אני מצפה שדברים יפלו אליי מהשמיים, שיבוא אליי בחור עד הבית, אני לא יוצאת, לא מתאמצת להכיר, ואני יודעת שאני הרבה פעמים אין לי כוח, אז אני נתקעת לבד. אני ממש עצלנית וזה משהו ששווה לשנות.

התבודדות- זה קלף שמסמן את הדרך אל הפתרון. אני לא צריכה להיות אקטיבית במיוחד. זה אומר שאולי יכירו לי מישהו, סוג של שידוך כזה, וזה לא סותר את העצלות כל כך, לא כל מי שפסיבית היא עצלנית, אפשר להיות פסיבית ולא עצלנית. אגב, ההתבודדות זה משהו שהזכיר לי מישהו מסוים, שחשבתי שאני אהיה איתו בדרך הזו, אם אני אהיה בשקט. מה שלא קרה, וכנראה שלא יקרה.

הרפתקה- זה קלף שמסמן את העתיד, את הפתרון. זה מסמן עתיד אופטימי, איזו הרפתקה טובה שתהיה לי, שיהיה לי קשר מעניין, ושאני אהנה ממנו. כל מה שנותר לי להגיד, זה אמן!


אני לא יודעת כמה אני מאמינה בזה, אבל זה נכון, במיוחד החלק של העצלות, לגבי העתיד, אני אגלה לבד.

 

בעבודה תחושת השביזות לא עוזבת אותי ואפילו מתגברת. הוסיפו לי עוד תחום שהוא לא ממש חדש לי, אבל מעצבן בטירוף, כי זו עבודה די רובוטית. יכול להיות שזה דווקא קליל יחסית לשאר, אבל היום היה לי מצב רוח על הפנים והלכתי הביתה כמה שעות מוקדם יותר מרוב שהתחרפנתי מזה (ומשאר הלקוחות שבזמן האחרון נדמה שהם לא מקשיבים לי בכלל. כאילו הם נולדו מחדש והם לא מכירים את החוקים, וכל דבר שאני מסבירה להם אני צריכה להסביר כמה פעמים כדי שיהיה ברור). משבוע לשבוע המצב רוח שלי בעבודה הולך ומדרדר. אין לי מושג מה לעשות עם זה. חייבת שינוי או שינה (אני ישנה לפחות 7 שעות בלילה, אבל בזמן האחרון כלום לא מספיק לי, אני בקושי מתעוררת.)

 

שיהיה טוב.

בובי.

נכתב על ידי בּוֹבִּי , 15/12/2008 17:31  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בובי ב-17/12/2008 13:18




141,433
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבּוֹבִּי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בּוֹבִּי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)