לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

כואבות לי הרגליים!!!!


אז היו היומיים הראשונים ללימודים. היו בערך כי 50% מהשיעורים לא התקיימו כי חלק מהמרצים שבתו. בינתיים אסכם את ההתרשמות הראשונית שלי מהאוניברסיטה.

 

האוניברסיטה ענקית. נראה לי שאפילו גדולה יותר מבן גוריון. אבל אולי זה רק נדמה לי כי בבן גוריון הכרתי כבר כל חור, וכאן אני עדיין הולכת לאיבוד הרבה ועושה סיבובים איפה שלא צריך.

הדשא בבן גוריון ירוק יותר! כן כן, המדשאות של בן גוריון יפות יותר וזה משפיע על האווירה. בכלל בר אילן אוניברסיטה חיוורת יחסית למה שאני רגילה בבן גוריון. הבניינים ישנים, אין מספיק שקעים למחשב בכיתות שהייתי בהם לעומת בניין 98 האגדי. המזגנים ישנים ומכערים את הכיתה. בקיצור, בן גוריון הוא בת הדודה היפה ובר אילן צריכה להתאמץ הרבה בשביל למצוא חתן.

 

הלימודים עצמם: כמו שכתבתי לא יצא לי ללמוד יותר מדי. רק חצי מהשיעורים התקיימו בינתיים. וגם בקורסים שכן התקיימו עשו בעיקר הקדמות והתעסקו בסילבוסים. אמנם סילבוסים זה חשוב, אבל במצטבר אני כבר שלוש שנים באקדמיה, אני יודעת איך לקרוא סילבוס!!! אבל זה חלק מזה שאני מתחילה מחדש. אני מתחילה הכל, ולא רק מה שאני רוצה.

 

אני לא יכולה להגיד עדיין אם התחום הזה של תקשורת וקרימינולוגיה מעניין אותי. כן מעניין אותי במידה מסוימת, אחרת לא הייתי בוחרת בזה. אבל האם זה יסחוף אותי וינתב לי דרך לקריירה בתקשורת? רק ימים יגידו.

 

מבחינה חברתית קצת קשה להגיד איך הולכת להיראות השנה שלי. גיליתי 2 יתרונות שיש לי: היתרון הראשון זה שאני יותר מנוסה. עד עכשיו יש לי אחלה סיכומים של השיעורים שכן היו וכבר שלחתי לכמה בנות שלא הספיקו לסכם, או לא סיכמו מסודר כי לא ידעו מה לכתוב ומה לא חשוב לכתוב. אז בשבילי זה יתרון.

והיתרון השני שלי, זה דווקא מה שמהווה גם את החיסרון שלי שזה המשקל שלי. אנשים שמים לב אליי יותר כי אני תופסת יותר שטח במרחב. יצא שחיפשתי איזה בניין ובדיוק בכיוון השני הגיעו בנות שזיהו אותי מהשיעור שהיה קודם והציעו להצטרף אליהם לחיפושים. אני לא זיהיתי אותן כי המראה שלהן סטנדרטי. הן זיהו אותי וזה בטח לא בגלל עיניי הכחולות המרהיבות, או בגלל שאני העתק מושלם לבר רפאלי. זה כי אני שמנה ובולטת.  אז הנה חיסרון שהפך ליתרון.

 

דברים חשובים להמשך השבוע:

  1. למצוא את הספריה. איפה לעזאזל הספריה במקום הזה? בבן גוריון היא פשוט ליד הכניסה. בבר אילן אני פשוט לא מוצאת.
  2. להשלים עוד קצת ציוד שאני צריכה מהאקדמון. (חולה על החנות הזו, לא צריכה תירוץ לבקר שם).
  3. להירשם לאיזה קורס יהדות או שניים. זו הייתה טעות שלא נרשמתי בתקופת ההרשמה. מזל שיש תקופת שינויים.
  4. שכחתי. אני עייפה מדי.

בובי

נכתב על ידי בּוֹבִּי , 22/10/2012 22:13  
הקטע משוייך לנושא החם: שנת הלימודים האקדמית נפתחת
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נגה ב-11/11/2012 22:15




141,433
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבּוֹבִּי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בּוֹבִּי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)