לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


תמיד חשבתי שהחיים פשוטים- אז חשבתי...

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

חזרה לשגרה


אז זהו... חזרתי לשגרה שאליה קצת התגעגעתי במהלך השביתה....

ות'אמת זה דיי נחמד לחזור אליה

ללכת כל יום לבצפר ולראות את האנשים שאני נהנת להיות איתם!!!!

המבאס הוא שיום ראשון מתחילה תקופת המבחנים והולך להיות לחוץ לחוץ לחוץ!!!

אבל בנתיים אני לא כל כך לחוצה מזה (דברו איתי יום שבת אני אהיה לחוצה כמו לא יודעת מה)

אני מתנחמת מזה שסוף החודש גם יש לי יומולדת

וגם יש טיול שנתי ל-6 ימים!!!! כן כן 6 ימים!!!

הולך להיות הכי כיף בארץ (מקווה שלא אתאכזב מהטיול)

וכן... גם הולך להיות שם בית זונות אחד גדול חחח...


לשם שינוי מחקתי עוד משהו מהרשימת TO DO שלי!!!

התחלתי ללמוד נהיגה!!!

אני רק שיעור שמיני... אבל זה הכי כיףףף בעולם אני כל כך נהנת לנהוג...

ואני רק חושבת על שנה הבאה שסופסוף אני אוכל לנסוע לבצפר עם אוטו ולא ללכת ברגל או לחכות שעות לאוטובוס...

אךךך אני כל כך מחכה לרגע הזה שיהיה לי רשיון!!!

 

 

בקיצור אני אפסיק לחפור!!!

אז שתהיה לכולם שנה (אזרחית- להזכירכם) טובה

ומי ייתן שהיא תהיה יותר טובה מהשנה שעברה

 

נכתב על ידי , 1/1/2008 21:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,076
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Masha :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Masha :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)