לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

זהו, עשיתי את זה!


 

יש לי עבודה

 

הבוקר הגעתי, שלא בידיעתי, למרכז הערכה נוסף (הייתי בטוחה שאני מגיעה לריאיון) - ולשם שינוי - עברתי אותו בקלילות (ועוד עם סימולציה באנגלית! הייתם מאמינים שהיה לי קל יותר לדבר באנגלית מאשר בעברית? ) החל ממחר בבוקר אני עובדת במשרה מלאה בחברה גדולה כנציגה המוכרת גרין כארד. עוד לא ברור לי לחלוטין מה אני אמורה למכור, אבל אני מניחה שיוודע לי מחר. אני שמחה, נרגשת, עצבנית ומפוחדת בו ביחד. מקווה שאחזיק מעמד. השכר נע בין 4000 ל - 20,000 (!!!) בחודש, ואני כולי מלאת אנרגיה והתלהבות.

 

לצערי, חיי האישיים ממשיכים להטיל עליי קשיים. לא אוכל להיכנס לפירוט שכן אנשים מסויימים קוראים כאן. הכאב רב והעצב חשוף ומדמם, אך אני מקווה שאצליח להטביע את יגוני בעבודה.

 

 

אנסה להמשיך ולבקר בבלוגוספירה עד כמה שיתירו לי הזמן והאנרגיות, אך אינני יודעת עד כמה מעורבת עוד אוכל להיות. מחר אני מתחילה לבנות את עתידי, והספירה מתחילה מחדש.

 

 

החזיקו לי אצבעות?

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 15/2/2009 18:00   בקטגוריות עבודה, אופטימיות זהירה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של steveO ב-16/2/2009 17:55



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)