לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

יקירתי


 

הבטחתי הפתעה, ואני משתדלת שלעולם לא להפר

 

 

חני יקרה (ואני מקווה שאינך כועסת על חשיפת שמך בבלוגי), איני יודעת כיצד להתחיל וכיצד לתאר את מידת אהבתי אלייך. במשך אחת עשר השנים האחרונות היית לי לחברה, לרעה, לאחות. עברנו ביחד, את ואני, מורדות ועליות, מהמורות ומכשולים, ידענו בכי וצחוק, דמעות אושר ושמחה וגם כאלה של צער וכאב. מאז ומעולם, היית בשבילי ובעבורי, ולא מעט גם ספגת ממני. קיבלת את הכול ואותי באהבה, בסבלנות ובסובלנות אין קץ, מטפחת אותי בנוכחותך המאירה והמוזהבת, מבטיחה שלעולם לא תעזבי, שלעולם לא תאמרי נואש. ובאמת - מעולם לא אמרת נואש על אהבתנו, על מערכת היחסים שלעיתים סבוכה הייתה וקשה לשתינו. היום, ובמבט לאחור, אני יודעת להוקיר ולהעריך את היותך שם בעבורי בעת שנזקקתי, בעת שביקשתי כתף לבכות עליה, לשתף בסוד או לחלוק בשמחה. סולחת ומבינה, מעודדת ומניפה - תמיד את, קורנת ושוטפת באור, בחיבה, בכבוד, בקבלה ובאהבה שכמוה לא ידעתי ואולי לא אדע לעולם.

 

אני יודעת שלא תמיד הייתי קלה. למעשה - אני יודעת ומבינה שחברות עימי טומנת בחובה קושי רב. ולמרות כל שהעמסתי על כתפייך החסונות - מעולם לא ויתרת עליי - עלינו. איתך, אז, עכשיו ותמיד - אני מרגישה בטוחה. בטוחה בקורת אהבתך, נתינתך האינסופית ועיקשותך לשאת אותי בכל מחיר. גם אז, כשצעקתי אל תוך המשיבון שאני שונאת אותך, ידעת שאהבתי. אני מקווה בלבי, יום יום, שאת יודעת ומבינה עד כמה את חשובה לי, ועד כמה אני מוקירה ואוהבת. עד כמה אני מעריכה את כל שעשית בעבורי מהיום בו פגשתי בך ועד היום. למרות הריחוק הפיזי והנתיב שכל אחת מאיתנו פוסעת בו, נתיב חיינו - אני יודעת תמיד שאת עמי, עמוק בליבי, בראשי ובמחשבתי. אני יכולה רק לקוות שאהבתי אלייך מספיקה, בעת שהייתי רוצה להעניק לך כל כך הרבה יותר מאשר מצליחה להעניק בפועל.

 

בימים כל כך מיוחדים אלו עבורך, אני מביטה בך ונפעמת. מילדונת מפוחדת הפכת לאישה בוגרת וחזקה - מודל לחיקוי בעבורי. אני מעריצה את חוכמתך, את בינתך, את קסמך בו נשביתי מהרגע שבו לחצנו יד לראשונה, את יופייך ואת שווייך. בעלך הטרי זכה למתנה אמיתית, ובימי חגך אלה אני יכולה רק לאחל לך את כל הטוב שרק מגיע לך, את כל האושר שרק ממתין לך, את ימי החסד והתהילה שאת ראויה להם. אני מאמינה בך ויודעת שכל הטוב שידעת להעניק לסובבים אותך - יגיע אלייך בחזרה. אני מקווה בכל לבי שאדע לגמול לך יום אחד על כל הטוב שהענקת לי, על היופי והחן שחלקת עמי במשך כל תקופת היכרותנו הארוכה. אני מקווה להמשיך לאחוז בידך גם בהמשך הדרך, ויודעת שאעשה את המיטב שביכולתי להסב לך מאית מהאושר שזכיתי בו בזכותך ובהשראתך.

 

 

מזל טוב, חני יקרה שלי, על נישואייך. מי ייתן ותמשיכי לגדול ולצמוח לצד בן זוגך האוהב והנאמן לך כל כך, לשגשג ולפרוח בחיקו. דעי שאת תמיד איתי ובלבבי - גם אם איני אומרת, וגם אם נראה אחרת. מעולם היית לי דמות פלא בחיי, ותמיד תהיי. את נדירה, חני. וכולי תקווה שאת זאת את יודעת ומבינה. אני מבטיחה להזכיר מדי פעם, כשתשכחי.

 

 

אוהבת תמיד, אבל תמיד.

 

 

 

שלך ובשבילך בריש גלי,

 

מיקמיק

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 1/3/2009 19:24  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-4/3/2009 15:52



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)