לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

שלא תגידו שלא שיתפתי!


 

את הקטע הבא פירסמתי אתמול, ואז הורדתי מחמת הבושה. הוא עשה עליי רושם של יותר מדי סליזי. אבל שיהיה - אני משחררת אותו, שוב. יהיה מה שיהיה. היו אתם השופטים

 


 

 

*מכחכחת קלות בגרוני*:

 

ובכן, עם ישרא-בלוג היקר - היה זה עוד יום שטוף-בטלה אותו העברתי בחוסר מעש במיטתי. בעוד הגשם מרקד על חלונות התריסים במרפסת, ובעודי שקועה בחברי האח הגדול ניגשים אל ארוחת הצהריים-שאחרי ארוחת הצהריים (רבאק, כמה אפשר לטחון?! ) - אירע דבר מופלא ומרגש שאותו חשבתי לחלוק עמכם, קהל קוראיי הנאמן.

 

מסיבות בלתי מובנות בעליל (בהתחשב ביובש המדברי ששכן כאן בשנה-שנתיים האחרונות, ומיד תבינו למה אני חותרת), טיילה לה ידי אל אזור חלציי (כן, נו, שם. ואל תעשו לי את הפרצוף הזה!) והפיקה (*קול תופים*) - כן, כן...

 

 

אורגזמה!!!

 

 

וכך היה - תוך שאני משתעבדת אל תחושת העונג הממכרת והזכורה לטוב (וכאן המקום לציין שמסתבר שקיימים יתרונות לכך שעצב השמיעה של אמא נדפק או-אז, בתאונת הדרכים הגדולה) וממצה עד תום את תחושת האקסטזה העצומה המלווה בפנטזיות פראיות על מי אם לא ר' שלי - שתמו להן שנתיים תמימות (אם לא יותר!) של מוות קליני אימתני של הליבידו שלי! וו-הוו!  

 

רק אחרי שעה של התפתלויות מותשות במיטה (אני לא בכושר, מודה...) הצלחתי להקים את עצמי אל הסיגריה שאחרי.  

 

 

 

זהו. שלא תגידו שאני לא משתפת גם בחוויות הטובות!!!

 

 

 

 

 


 

ולחיים האמיתיים אני חוזרת, אממ...בקרוב. תנו לי את החמש דקות האלה...?

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 25/3/2009 19:48  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-29/3/2009 16:05



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)