לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

חייך, אכלת אותה/ "גיבורות"


 

 

חייך, אכלת אותה

 

 

 

במהלך השנים ועם הזמן, אנחנו למדים עוד ועוד על העולם ועל מציאות חיינו. אני חושבת שאתמול נוספה עוד הארה לספר העובדות הקטן שלי על החיים: בחיים, אין קיצוריי דרך. במיוחד לא כשזה נוגע לכסף.

 

אז כן, האמנתי שמצאתי את משרת חלומותיי. עבודה מהבית, ו - "אפשרות להרוויח ה-מון כסף!" - אם לצטט את נטלי, הבוסית הבלתי אחראית בעליל. מה עוד יכולתי לבקש לעצמי?

 

אלא שאתמול הגיעה שיחה. הגברת שעל הקו טענה שהתקשרה יום לפני כן, וכי עדיין לא חזרו אליה (בינתיים, עד ש-ש' יחזור מגרמניה ביום ראשון, אני עדיין עובדת על סימולציות עם נטלי ומעבירה שיחות לליהי, שותפתי לתפקיד. כאשר מישהו מתקשר אני מסבירה בחביבות ש - "הקווים עמוסים", מבטיחה שנחזור אליו, לוקחת את פרטיו ומעבירה לליהי). המסכנה נשמעה כל כך אבודה, שחטאתי ועניתי לשאלתה מבלי להוביל אותה אל עורך הדין שעימו העמותה עובדת. משמע: לקוחה פוטנציאלית אבודה. כעוסה, שלחתי לליהי סמס שמבקש ממנה חזר ופצור להחזיר שיחות למספרים שאני מעבירה ממנה.

 

ליהי חזרה אליי רק בשעות הערב, והסבירה כי בימי שני-שלישי היא לומדת, ובכלל, שהתקשרה לגברת הנ"ל ולא היה מענה. ניצלתי את ההזדמנות והחלטתי לשאול שאלה. "תגידי", שאלתי את ליהי, "כל השיחות מהמרכז מנותבות בינתיים אלייך, נכון?" - זו הייתה התיאוריה היחידה שעלתה בראשי, בהתחשב בעובדה שביום, מספר השיחות שמתקבלות אינו עולה על שתיים או שלוש שיחות - כאשר ישנם ימים שבהם לא מתקבלים טלפונים כלל. "אליי?", השיבה ליהי בשאלה, "בקושי יש טלפונים! למשל, ברביעי-חמישי-שישי? שיחה אחת לא הייתה. אחת". נדהמתי. מה קורה פה? משהו התחיל להסריח לי בצורה מטרידה, והחלתי מתחקרת מעט את ליהי אודות העבודה המשותפת שלנו. מסתבר שליהי עובדת במוקד מזה כחודש, וכאמור - ביום גם היא אינה מקבלת יותר משתיים או שלוש שיחות. התחלנו לדבר ולהצליב מידע - ומה שנחשף הוא מסכת שקרים מסועפת שבה נסתבכנו אני וליהי. לדוגמא, סיפרה לי ליהי על כיצד הובטחו לה בונוסים על כל סגירת תיק, אלא שכאשר העלתה את העניין בשנית בפני נטלי (שכאמור, הבטיחה בונוסים) - הכחישה זו האחרונה כי אמרה שדבר שכזה, וטענה שליהי "ממציאה". וליהי לא ממציאה. משפט הבונוסים היה זה ש"תפס" אותה. לי, אגב, לא נאמרה מילה וחצי מילה אודות בונוסים בתפקיד. מהר מאוד מצאנו את עצמנו, אני וליהי, תוהות - מה לעזאזל קורה כאן? עם מי לעזאזל אנחנו עובדות, וכמה שקרים עוד סופרו לנו אודותייהם אנחנו לא יודעות? עשינו חשבון, אני וליהי, שבקצב כזה, המשכורת החודשית שלנו תסתכם בכמה מאות שקלים - וגם זה בקושי. והיכן ה - "כסף הגדול" שהבטיחה נטלי? ש' הבטיח גם לי וגם לליהי שכמות השיחות תעלה באופן דרסטי ברגע שייחתם החוזה עם ביה"ח איכילוב (שכן כאמור, המטלפנים מגיעים אלינו לאחר שקיבלנו דף מידע אודותינו מבית החולים בו אושפזו לאחר תאונת הדרכים בה היו מעורבים) - אבל האם יש אמת בדבר? אין לדעת. כשמדובר בנטלי וש' - שנייהם בעלי לשון חלחלקה במיוחד, ואין לדעת מתי הם משקרים לנו במצח נחושה.

 

החלטנו לאגד כוחות, ליהי ואני. הוחלט בינינו ששבוע מהרגע שאתחיל לקבל שיחות ולטפל בהן - אתקשר לנטלי ואדרוש תשובות בדבר כמות השיחות הנכנסות ותלוש המשכורת שלנו. אם לא נענה באופן שיספק את רצוננו (העלאת שכר מיידית, בונוסים, או שכר בסיס) - נתפטר לאלתר.

 

 

נהדר. ואני האמנתי. פתיה שכמותי...   

 

 

 

מה שכן - בין אם נצליח ליהי ואני להשיג את מטרותינו בין אם לאו - הייתי רוצה להמשיך ולעבוד זמן מספק לפחות בכדי שאוכל להפנות את אמא שלי, שכידוע נפצעה בתאונת הדרכים שארעה לנו לפני כמה שנים (שטף מוחי ואיבוד של 30% מיכולת השמיעה), אל עורך הדין אשר מטפל בתביעות. אם נטלי דוברת אמת (ואת זאת כבר אין לדעת...) - על יד שבורה (יד שבורה!) אפשר להגיע לסכום פיצויים של מעל ל - 250,000 ש"ח. אם יד שבורה יכולה להניב רווחים כספיים שכאלו - כמה אפשר להוציא על שטף דם מוחי ואיבוד של 30% מיכולת השמיעה? על כך, כמובן, אצטרך לדבר עם עורך הדין בעצמו. ואם אמא שלי תצליח להשיג סכום יפה - לעזאזל, היא תוכל אפילו לממן לי את הלימודים ולא אצטרך לקרוע את התחת בשלוש השנים הקרובות. נקווה...

 

 

 

 


 

 

"גיבורות"

 

 

 

בחודשים האחרונים - כך סיפרה לי L.L.B המקסימה - מתגבש לו פרוייקט העונה לשם "גיבורות". L.L.B סיפרה לי אודות הפרוייקט עוד מזמן - אלא שבזמנו עבדתי ב"רשת", וזמני לא הותיר לי את האפשרות להשתתף בפרוייקט. כעת, משעלה הנושא שוב - החלטתי לקחת בו חלק.

 

אז מהו הפרוייקט הזה, "גיבורות"? או-אז, היה הפרוייקט בטיפולה של הצלמת אליסיה שחף. מאז, הצטרף לפרוייקט המרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית. הרעיון הכללי הוא פשוט - להעביר מסר דרך פנייהן של נפגעות תקיפה מינית. אליסיה מצלמת את הנפגעות, וכשתסיים לצלם, תציג את צילומייה בתערוכה בגלריות שונות, ובתקווה גם תשתמש בתצלומים לשם חומר הסברה בעת הרצאות בנושא תקיפה מינית לגורמים שונים. אני מקווה שגם כלי התקשורת יביעו עניין. אז כן - האקזיביציוניסטית שבי מגיחה שוב - וביום שני אני נפגשת עם אליסיה לפגישת היכרות ראשונית.

 

 

אני יודעת שמבין קוראיי קוראות גם נפגעות תקיפה מינית. אם יש מי מכן אשר מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט (ואני יודעת שנדרש אומץ בכדי להסכים להשתתף בפרוייקט שכזה - אך מאמינה בחשיבותו ומשמעותו העצומה על מנת להשמיע את קולנו) - מוזמנת לבקר בבלוגה של אליסיה שחף, לקרוא מעט יותר על הפרוייקט וליצור עימה קשר בכתובת הבאה -

 

 

 

אליסיה שחף - רשימות    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 20/5/2009 12:51   בקטגוריות עבודה, פסימי, תקיפה מינית  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-25/5/2009 20:05



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)