לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

אוי, אלוהים (והעלילה מסתבכת...)


 

 

הפוסט הזה הוא המשך לפוסט הקודם, ובו מתוארת סאגת המשטרה שלי עם ש', מעסיקי לשעבר, והעו"ד עימו פעל העסק.

 

אבא שלי כרגע חזר מהמשטרה, דקה אחרי שהענקתי לתחקירן של חדשות ערוץ 2 את כל המידע שיש לי על ש'. הוא מספר לי ששמו (ואני לא מופתעת, הרי ידעתי שגם איתי הוא בוודאי גם משתמש בשם בדוי!!!) הוא נ.ד - עבריין המוכר למשטרה על עבירות של סחר בסמים. הוא מעורב עם העולם התחתון. אבא שלי הורה לי לעזוב את העניין, זה מסוכן מדי. מצד אחד, אני רוצה להמשיך. לסגור לו את העסק. מצד שני - אני מפחדת פחד מוות שינסה לפגוע בי או באחד מיקיריי. הוא יודע איפה אני גרה, הוא יודע עליי יותר מדי!!!

 

 

מה עכשיו??? להמשיך? לרדת?

 

 

 

(סליחה על שאני מפילה את זה עלייכם. אני פשוט לא יודעת מה לעשות)

 

 

 


 

 

עדכון: החלטתי. אני ממשיכה - באופן אנונימי. כעת יש להמתין לשבוע הבא לברר מה קורה עם מחלק ההונאה ותחקירן ערוץ 2. אמא הביטה בי בדאגה ובהשתאות בו ביחד כשאמרה לי: "ירשת את זה מאבא שלך, את הפייטריות שלך. את הלוחמנות שלך. שנייכם לוחמים".

 

לרגע, הרגשתי גאה.

 

 

 


 

עדכון 3.7.09:

 

 

 

אין סיבה לדאגה!!!

 

 

 

דיברתי עם דובדבניל (להזכירכם - פסיכולוגית בהכשרתה) ועם טלי - שתייהן מרגיעות ואומרות (וזו גם דעתי ודעת אמא שלי) שנ.ד והעו"ד הם אמנם נוכלים - אבל לא פושעים מסוג דודו טופז, נאמר. ברגע שידעו שהם מסובכים עם המשטרה, הם לא יעזו להסתבך עמוק יותר. אין בי דאגה ואין בי פחד - נכון, אני צריכה לשמור על פרופיל נמוך, ואת זאת בהחלט אעשה. אני מתנצלת - למעלה הייתי מעט היסטרית. נטייה שלי. מתנצלת שהדאגתי. לא צריך לדאוג לי. רק להחזיק אצבעות שאצליח להפיל את העסק.

 

 

 


 

עדכון שני, 3.7.09:

 

 

זהו, זה נגמר. אבא שלי היה היום שוב במשטרה, וביקש מהחוקרים ומהיועץ המשפטי של המשטרה, עימו דיבר אישית, להפיל את נ.ד ויובל סופית. היועץ הבטיח לו שהתיק כבר תפור. וכך, לדעתי, מסתיימת לה הסאגה. החוקרים יקחו את זה מכאן וידאגו שנ.ד ויובל יגמרו ביחד בתא מעצר באבו-כביר.  

 

 

 

!THE END

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 2/7/2009 17:49  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-5/7/2009 20:15



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)