לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

מה היה קורה?


 

 

מה היה קורה אם היית נולדת בן (או ההפך לבנים)?

 

אז, מן הסתם, היו לי חיים קלים בהרבה יותר. בכלל, אני חושבת שקצת פחות אסטרוגן וקצת יותר טסטסטורון (אייתתי את זה נכון? אני אף פעם לא יודעת!) היו מועילים לי לא במעט!

 

 

מה היה קורה אם האויב\ת השבוע\ה שלך, היתה\היה הופך\ת לחבר\ה הכי טוב\ה שלך וההפך?

 

אני בספק אם אחד מהשניים היה קורה...ובינתיים, אני שמחה לומר שאין לי שום "אויב מושבע". אה, רגע, דווקא יש. הוא פשוט לא יודע את זה (ועל זה נאמר - בינתיים! ואמרו אמן!)

 

 

מה היה קורה אם 1+1 היה שווה 8310?

 

לא הייתי מתפלאת. עם הידע הדל שלי בחשבון פשוט של כיתה א', אני עוד עלולה להאמין.

 

 

מה היה קורה אם לא היתה לך טלויזיה?

 

אם לא הייתה לי טלוויזיה, יכולתי להכניס ארון בגדים גדול בהרבה ולהפסיק להתפלא מדוע כל הקולבים שלי נשברים מרוב כובד!

 

 

מה היה קורה אם לא היה לך מחשב?

 

לא הייתי יודעת שמייקל ג'קסון עבר לעולם שכולו פדופילים?

 

 

מה היה קורה אם לא היה לך בלוג?

 

אז לא היו לי 270 כניסות ביום...? ואולי יכולתי להשקיע יותר בבני אדם "אמיתיים" לעומת הוירטואלים? הייתי יוצאת יותר? ואתם, ללא ספק, הייתם משועממים בהרבה יותר

 

 

מה היה קורה אם ג’ יפית היתה מחליפה גוף עם בר רפאלי (אבל לא את הפנים)?

 

אז ג' יפית מן הסתם הייתה ניגשת לפרקטיקה של מקנמרה וטרוי (מכורה של ניפ/טאק, מה לעשות. וידעתי שהמבתר חטף את קימבר!!! ידעתי!!! אין, אני פשוט גאון של אמא) ועוברת השתלת פנים.

 

 

מה היה קורה אם לא היה את השאלון השבועי הזה?

 

אז היו לי פחות 100 כניסות להיום?

 

 

תארי מה היה קורה אם היית ההפך ממה שאת עכשיו?

 

רגע, מישהו יכול לסדר את זה? מי? מי? תנו לי שם!

 

 

מה היה קורה אם תפוח האדמה לא היה קיים?

 

 היינו חיים על בטטות?

 

 

מה היה קורה אם הכל היה ההפך ממה שהוא עכשיו?

 

איזו מן שאלה זו? אממ...היינו חיים על מאדים, אולי?

 

 

 

 

 

עד כאן, שפחתכם המשועממת קמעה שהחליטה לגוון.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 12/7/2009 16:35  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-21/7/2009 12:49



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)