לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

אתר חדש - הזמנה


 

נכון - הוא אמנם לא מפואר מדי ולא מה שחלמתי עליו - אבל הוא כולו שלי. אני גאה להציג בפנייכם את אתר הצילומים החדש שלי אשר עליו עבדתי בימים האחרונים, המכיל את מיטב מצילומיי במהלך שלוש השנים האחרונות.

 

אשמח אם תיכנסו להציץ, להביט - וגם לחוות דעה ולהשאיר רשמים בספר האורחים! ניתן אף להצטרף לרשימת התפוצה ולהתעדכן בכל פעם שאני מעלה צילומים חדשים.

 

 

האתר מופיע גם ברשימות, משמאלכם, תחת השם "האתר שלי - Portfolio".

 

 

כתובת האתר -

 

 

www.mikiresil.com

 

 

 

 

דעות, תגובות, רעיונות - כולם יתקבלו בברכה! אשמח גם אם תוכלו להפיץ את האתר בקרב מכרייכם.

 

 

בנוסף, אני מפרסמת כאן פנייה אלייכן. על מנת להגדיל את תיק העבודות שלי, אני מחפשת בנות (רצוי בין הגילאים 16-25, אבל אפשרי לחלוטין גם מעל או מתחת) שיסכימו להצטלם לאתר. תמונות מובטחות. כך שאם אתן עצמכן מעוניינות או מכירות מישהי שתרצה להצטלם - כל שעלייכן לעשות הוא לכתוב לי לכתובת האי-מייל שלי ([email protected]).

 

 

בנוסף - אם יש מישהו שיודע היכן ניתן למצוא מאגר של דוגמניות שמוכנות להצטלם - אשמח לשמוע ולדעת, יעזור לי מאוד.

 

 

 

שוב - אשמח לכל פידבק באתר. תודה!

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 13/8/2009 10:39   בקטגוריות צילום  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-13/8/2009 14:35



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)