לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

סימן


 

 

הגינה שממול לבית מלאה בגוויות אדם ששבו לחיים. הם שבים לחיים, אך לזמן מוגבל בלבד. סבתא שלי שם. אנחנו אוספות אותה, אמא ואני, אל הבית. סבתא שוכבת במיטה הרחוקה ביותר מדלת החדר - שתיי גוויות שוכבות בודדות במיטות מימינה. אמא, שיערה ארוך ובלונדיני, מתערטלת עם סבתא במיטתה. סבתא מלטפת לאמא את השיער.  

 

 

 

"מיקי", אני שומעת את קולה של אמא, "קומי, השעה שמונה".

 

מצומררת מעט, עדיין ישנונית, אני מבקשת מסבתא סימן שהיא כאן, מלמעלה, שומרת עליי, ושהיא מבטיחה לי שדברים יסתדרו.

 

 


 

 

אנחנו נוסעות, אני וחברה, לביטוח הלאומי עבור החברה ואז לבית דפוס כדי להוציא לי כרטיס ביקור כחלק ממסע השיווק העצמי שאני מנהלת בימים אלו. החברה מבקשת ממני לעצור רק עוד עצירה אחת מהירה לחברת כוח אדם בכדי שתוכל להגיש קורות חיים ולחפש עבודה. מהוססת וחוסרת רצון, אני מסכימה.

 

אנחנו חונות בתחת הדלק, וחברתי יוצאת אל חברת ההשמה. אני נותרת בגפי באוטו.

 

רכב גדול חונה לידי. אני מביטה לשמאלי ונדהמת.

 

האם זה הוא?

 

יכול להיות?

 

אלוהים, זה הוא.

 

 

ר' מחייך אליי מן הרכב. נראה שגם הוא בהלם. אני עדיין ממאנת להאמין שפגשתי בו, באופן מקרי כל כך. "צא!" אני מפתה עם האצבע. הוא יוצא, וכך גם אני. אנחנו מתחבקים. אחרי הריב האחרון אשר לאחריו לא שמעתי ממנו, לא ידעתי מה יעלה בגורל הקשר. "אתה עדיין כועס?", אני שואלת, מלטפת לו את הפנים. "מה פתאום כועס", הוא מחייך אליי. הוא שואל לפשר הרכב החלופי ומחייך חיוך של "נו, זה היה צפוי" כשאני מספרת לו שעברתי תאונה. "דברי איתי", הוא אומר, ואחרי שיחה קצרה אחנו נפרדים. הוא שולח לי נשיקה מרחוק. "דברי איתי!" הוא חוזר ואומר.

 

 

אנחנו בסדר. ר' שלי חזר.

 

 

קיבלתי את הסימן שלי. סבתא שומרת מלמעלה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 1/9/2009 13:34   בקטגוריות ר', אופטימיות זהירה, פלייליסט  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-7/9/2009 19:42



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)