לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

(קיצור) הדרך אל קן הקוקיה - חלק II


 

בהיעדר כוחות עכשוויים לספר, לתאר, להסביר את שנות התיכון שסללו את הדרך אל המחלקה הפסיכיאטרית - אל הראשונה, השנייה, השלישית וכן הלאה - בחרתי לגולל את עלילותיי באמצעות הז'רגון המקצועי - ככלות הכול, היש טוב ממנו? טיפין-טיפין של מידע יבש ולאקוני - ועם זאת, מאחורי כל תגית ומאחורי כל משפט, אפילו מילה - מסתתר סיפור - גדול יותר, גדול פחות. ואני רוצה לספר, ואני רוצה לצעוק, לצעוק הכול. 

 

בינתיים - יסייעו לי מילותייהם של רופאיי המחלקות השונות בהן הייתי מאושפזת.

 

את המסמכים סרקתי, ובהם דאגתי לטשטש כל פרט שיוכל להוביל לזיהויי. בהתחשב בכך שאין אני בקיאה בלשון החוק בכל אשר קשור לחשיפת שמות המטפלים בשירות קהילת נפגעיי הנפש - בחרתי לטשטש גם את שמותייהם שלהם, למעט שמה של המטפלת עימה אני ממשיכה להיפגש באופן סדיר, אשר אותו כבר חשפתי.

 

מציגה בפניכם את שפחתכם הנאמנה - על כל תחלואייה ותסבוכייה השונים והפתלתלים.

 


 

 

פסיכיאטרית א', תל השומר - 2002

 

 

 

 

 

 


 

 

פסיכיאטרית ב', תל השומר - 2004

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 13/6/2006 22:45   בקטגוריות אז מי אני, בעצם?  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nightwind ב-30/8/2006 03:06



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)