לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

הפוך


 

אני מצטערת שעוד לא הגבתי, שעוד לא כתבתי - פה, או באי-מייל. הכוחות שלי מוגבלים, ומוקדשים עתה למשבר שלא יודעת מתי יסתיים, אם בכלל. אני רוצה לכתוב, לספר - ולא יכולה. 

 

אז חשבתי להראות אותו. את המשבר. את הכאב הזה שלא נעלם. את הכעס. את חוסר הוודאות שמלווה, את התסכול. אתמול שכבתי לי על הדשא שמאחורי הבית במשך שעתיים, ובתנוחת שכיבה, מרשה לשמש ללטף אותי קצת, לחמם ולהרגיע (בשיתוף פעולה מרשים בינה ובין ה"קלמנרבין" שלקחתי), צילמתי מסביב-מסביב.

 

התמונות לא עוּבדו - הן הפוכות במקור. או שאולי אני? העצים במקומם שתולים, צמרותייהם זקופות גאות אל על. ואני, שתי עייני קולטות ענפים נפולים, מחפשים לשוב למולדת. מעפר באת ולעפר תשוב. הבניין מתנשא גבוה מעליי, מאיים למוטט אבניו עליי. גדול כל כך, ואני קטנה שכזו. 

 

פיצפונת.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 24/7/2006 17:10   בקטגוריות סלחו לי קוראיי, כי חטאתי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פּירלה ב-24/7/2006 18:11



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)