לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

ללא תוכן


 
אני לא יודעת לספר את הכאב הזה. אני לא יודעת לגעת בו. כשאני מעיזה לגשת, הוא סומר עליי כמו חתול מתגונן - שלוותו בל תופר נא. הלוואי שיכולתי להסביר שאני לא רוצה לפגוע, שאני לא רוצה להרע - רק להזיז, רק להזיז אותו קצת. בלי מילים. הלוואי ויכולתי לומר לו שהוא מעיק, שהוא מציק. הלוואי ויכולתי לשכנע אותו שילך לישון קצת, שיפסיק לשמור. ולשמור. ולשמור. כמו חתול על צלוחית שמנת מתוקה. אף אחד לא לוקח, יש מקום. יש כל כך הרבה מקום. אז איך אתה, חתול קטן, לבן וצמרירי - איך אתה מתכרבל לך על ציר גבולותיו העגול והדוהה של חלל אינסופי ונדמה שלא נותר אוויר? לי? לך? אתה שורט אותי עם הטפרים העמוקים שלך, עם הציפורניים החדות, והניבים. ושוב אתה סומר. אמרתי, אני מנסה להגיד - בוא, אני ואתה. ביחד. נתלטף לנו בחושך. שנינו. לא תראה אותי, ואני, אני לא אראה אותך. ונתחכך זה בזו, ונדע ששם, שבטוח, שאפשר גם יחד. שלא מפחיד יותר. אתה ואני - מארחים חברה זה לזו. אל תלך - לא עכשיו. אני לא יכולה לבד. 
 

 

 

אני יוצאת מתוך עצמי וקוראת. ואני חושבת - לא טוב. לא טוב בכלל. עכשיו יראו, יראו עד כמה את לא טובה.

 

אז תראו. אני לא טובה.

 

 
 
 
נכתב על ידי Skinless , 4/8/2006 00:06   בקטגוריות הסבון בכה מאוד  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי ב-3/5/2009 20:33



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)