לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

תיק-תק, תיק-תק


מילים קטנות מטפסות על מילים מטפסות על מילים מטפסות על מילים, ערימה משולשת, פירמידה מתמוטטת. תזוזה מפורקת, שקיעה ובוּם. מכה. מתפזרת, נוזלת, מאבדת ושוכחת. שוכחת מי אני, מה היה, למה ואיך. איך הלאה, לאן באפילה, גורילה מחפשת דרכה בג'ונגל עבות. עפעפיים גדושים ועייפים, עוד ישנה, עוד לא יודעת, עוד מבכָּה, עוד נאחזת ונגררת, עפעפיים עייפים. עייפים. מילים מזמינות מילים מזמינות מילים ואני משתוללת, מתפלשת כמו בבוץ, טיפות של גשם שוטפות, אני לא רואה. מחשבה מזמינה מחשבה מזמינה מחשבה ואני דוהרת בין האורות, ירוק-כתום-אדום. מתפוררת אל תוך שלולית של קלקר לבן, כדורים צבעוניים בבריכת ילדים. כמו שוחה ומנענעת גפיים, כמו מנסה לעלות על פני השטח. הראש למעלה, תשאירי למעלה. למעלה-למעלה כל הזמן. ראש זקוף. שפתיים רוטטות. שרירים נוקשים. צפה, בולעת מים. מלוח. מריר. מתוק. הכול מתוך הכול מתוך הכול. כחול מרחוק, שקוף מבפנים.

 

תחזרי לישון.

 

את בסדר.

 

ששש.

 

 

 

הצילו.

 

נכתב על ידי Skinless , 30/10/2006 03:37   בקטגוריות הסבון בכה מאוד  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)