לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

דרושים למחקר: בעלי הפרעת אישיות



כן-כן - שוב אני, מסייעת המחקר בפעולה


והפעם - עבור מחקר בנושא הפרעות אישיות וכתבי-יד שעורך המנחה (המקסים!) שלי במכון לגרפולוגיה בו אני לומדת בימים אלה - אשמח לעזרת מתנדבים אשר אובחנו כלוקים בהפרעת אישיות כלשהי - לאו דווקא גבולית - אם כי גם כתבי יד של גבוליות/גבוליים יתקבלו בברכה!

כאמור - על מנת לערוך את המחקר, המנחה שלי זקוק לכתבי יד אותם יוכל לבחון ולנתח. מיותר לציין כי המחקר נערך ומתנהל תוך שמירה על דיסקרטיות מוחלטת, ופרטי הכותב לא ימסרו לאף צד שלישי. אם באפשרותכם לסרוק כתב יד קיים (שבו לפחות פסקה אחת או שתיים של טקסט) - אשמח אם תוכלו לשלוח אליי בפורמט JPEG, GIF או אפילו PDF - לנוחיותכם - אל תיבת הדואר שלי -

[email protected]


אשמח אפילו יותר אם תוכלו אף להגדיל ולעשות ולהכין כתב יד עבור המחקר, תוך שמירה על התנאים הבאים -

◄ כתיבה של 10 עד 20 שורות (על כל נושא) על דף חלק ללא שורות

◄ כתיבה בעט כדורי (לא עט פיילוט)

◄ כתיבה על מצע קשיח (שולחן) עם עדיפות למספר דפים שיונחו מתחת לדף עליהם אתם כותבים

◄ אופציונלי: חתימה


באשר לפרטים הנדרשים אודות הכותב - כל שתתבקשו לציין הוא מין (ז/נ), גיל, בין אם הכותב הוא כותב יד ימין או שמאל, בין אם הכותב מרכיב משקפיים או עדשות מגע, וכמובן - הפרעת האישיות שבה לוקה הכותב.


לשאלות, בירורים או כל דבר אחר שעולה על דעתכם - הרגישו חופשי לכתוב לי!


המון תודה מראש למשתפי הפעולה!





נכתב על ידי Skinless , 4/11/2006 00:15  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)