לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

תחילת השקט




אני מחכה לשקט.
עכשיו אני מחכה לשקט שיבוא.
הוא מתחיל לרחוש בפינות
הנה הוא עומד להתנפל
כמו סופה.
הנה נגע כבר בצעיף האדום
הנה נגע בפאת השולחן
הוא קרב ובא.
קופסת ממחטות צבועה בצבעי הקשת.
הכיסאות בצבעים משונים
פזורים מסביב לשולחן.


הנה השקט יורד כמו יד גדולה
עוטף את החדר ביריעת בד
עוטף את הים
עוטף את היבשה.
הצעיף האדום הוא ראשית דבר
על ידו הכסא הירוק
מגבת עליו פרושה.


והשקט צווח בי
ואני צווחת בו
ואני מביטה ואני רואה
נפתחים ומתגלגלים
עולמות בתוך החדר,
בתוך אלומת האור הרחבה
שזרקה המנורה.
ואני שקטה ואני רגועה.




תחילת השקט / דליה רביקוביץ'




נכתב על ידי Skinless , 22/2/2007 14:46   בקטגוריות כשהמוּזה שותקת  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)