לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שלום, נעים מאוד. קוראים לי מיקי, ואבא שלי אנס אותי


 

 

 

 

 

 

 

 

אבל אני עדיין מעדיפה שתקראו לי "סקינלס". צריכה לשמור על הריחוק.

 

ואני לא מתביישת. ואני מגנה על הגוף. ואני נלחמת עם השיניים, והציפורניים, וכל זקיק שיער שעוטה את המעטפת השברירית שלי מזדקף בגאווה וכולם ביחד, כאילו בקול תרועה גדול: אבא שלי אנס אותי.

 

ולא, זו לא הייתה אשמתי.

 

אני לא משוגעת.

 

אני לא חלשה.

 

ואני לא רוצה למות.

 

 

 


 

 

משאירה פתוח לתגובות למקרה שיש מי והיה רוצה להגיב על הפוסט העדכני כמו גם על אלו הקודמים לו. אשמח לשמוע מכם.

 

ובאותה ההזדמנות, שאלה: האם אתם, המנויים, מקבלים עדכונים כשאני מפרסמת פוסט חדש? נדמה שכמה אנשים לא מקבלים, ואילו משום מה, התיבה ליד "שלח עדכון למנויים..." אינה אפשרית לסימון.

 

 

מוזר...

 

 



 

אחות יקרה, אנא קראי את הפוסט שמעל. אני אוהבת אותך.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 25/10/2007 05:21  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-16/11/2007 15:48



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)