לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

לא אתה הוא האיש


 

 

 

לא אני... / אלכסנדר פן

 

לא אני הוא האיש, לא אני -

אל בואו מרחוק מצפה את.

צרור קורות נדודי הישנים

לך הבאתי במקום טבעת.

 

אל תטילי מבט, כחכּה, -

את עצבי מעיני לא ימשה הוא.

כי לא לי את לילות מחכה,

לא אלי בדידותך נמשכת.

 

לא כוכב בידי, לא חלום -

יתומה משניהם וריקה היא.

לוּ קרבי נא וראי בחלון

על מצחי העָייף אות קין.

 

מה אכפת לך אני או הוא,

או אחר יתנבא עלי סער,

ובלֵיל, תוך ליחוש והרהור,

תרקם לך בדיית הסהר.

 

ועם אור, עת השחר יקיש

בקרני ארגמן על הדלת, -

הוא אלייך ישוב להגיש

לך שירה משכימה על איילת.

 

מכולם מנת-חלקך תאלמי -

בו העוז, בו הצחוק, בו הכח.

ובמותך לא ידעו למי

את הקדשת את ליבך המנוח.

 

אל תבכי, תעבורנה שנים

ואחר לך יביא טבעת.

ואני -

לא אני, לא אני

הוא האיש אל בואו מצפה את.

 

 

 

***

 

 

לא אתה... (מחווה לאלכסנדר פן) /טלי וישנה

 

לא אתה, לא אתה הוא האיש

לו תדהר על סוסך לעת ערב

לא אשמע פרסותיו על הכביש

לא שקשוק השריון והחרב.

 

אין לי חפץ בצרור נדודיך

מצופי צלופן, קשורי סרט,

לא אשמח בזר קוציך,

הענק נא אותם לאחרת.

 

אל תטרח לשורר בשבילי.

שירי אהבה, מס שפתיים

ייבלעו בשקשוק הכלים,

בבכי התינוק על ידיים.

 

אם אתה ואם הוא, לא אכפת,

כי גבר, אחרי הכול, גבר,

כוסו וכרסו השובעת

חשובים לו מעל ומעבר.

 

יילמדו עוד כתביך וודאי

שירי המשורר המנוח,

את מותי יספדו ילדיי.

מי יספוד את מותך, עובר אורח?

 

את צרור מילותיך מוטב

שתצרוף, יקירי, במחברת.

לא אתה הוא האיש, ועתה

טפטף דיו על ליבה של אחרת.

 

 


 

 

הֵיה שלום, פָּרַש בודד.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 9/2/2008 22:22   בקטגוריות הסבון בכה מאוד  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)