לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

אטוניה



 

אתמול בלילה טייל מעליי חייזר. הוא היה ירוק ואדום, בנוי מנורות מהבהבות. והוא חייך. לא יכולתי לחייך אליו בחזרה, רק להמהם בקול צרוד, קצת כמו חיה פצועה. הידיים לא זזו. גם לא הרגליים. בסיפור שסיפרתי לעצמי לפני השינה הגעתי לחדר המיון בעקבות שימוש מוגזם בחשיש וודקה סמירנוף, כמו שקרה בלילה שלפני. כשעישנתי את עצמי לכדי אדים, כשדפקתי שוט אחר שוט והרגזתי את המוליכים העצביים בקופסא האפורה והבלתי-מתפקדת שלי. בסיפור היא הגיעה, הבלונדה ארוכת השיער הרזה והגבוהה שהיא בעצם אני לחדר המיון, וניתנה לה זריקה שנועדה לעזור לה להקיא. לפתוח את הגרון שנסגר אט-אט וצרב מעוצמת המשקה. היא לא יכלה לבלוע. אז נתנו לה את הזריקה, והיא הקיאה אל תוך דלי עד שנרדמה. מישהו שמר עליה. עליי לא שמר אף אחד. אחר כך היא נכנסה לתרדמת, והכניסו לה צינור אל קנה הנשימה בכדי שתוכל לנשום. אולי כבר חלמתי. אז כבר ידעתי שאי אפשר לזוז, גם אם אני רוצה. הסיפור שלי, ספק חלום ספק-לא, נקטע. העיניים זזו מהר. ידעתי שאני ערה, אבל שאני גם ישנה. והחדר לא היה החדר שלי, ועד ששבו אליו גבולותיו ואורותיו הקטנים - אלו של מערכת הסטריאו והשעה שעל הממיר של הטלוויזיה ושאר הנקודות הקטנות והמוכרות שבחדר - נדמה שעבר נצח.

 

ואז נרדמתי.

 

 

ואז קמתי שוב בחמש. הוצאתי את החצובה ואת המצלמה, סידרתי על צילום מושהה, וצילמתי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 6/4/2008 19:42  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)