לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הצילו, יש לי חבר


 

פגשתי אותו לראשונה במונית שלו. הוא נהג מונית - אבל לא זה הטיפוסי, זה שיודע הכול על פוליטיקה, חושב שביבי מושחת ושהוא יכול היה להיות שר האוצר המושלם. הוא שקט, אדיב, מנומס. עדין. ברגע הראשון, שמענו "קליק" קטן, כשעינינו נפגשו לראשונה. הוא אמר, אני אמרתי. למרות שה"קליק" איתו היה ראשוני ובוסרי מאוד. "קליק" של רגע, של "וואו, הוא חמוד". לא יותר מזה. ה"קליק" מצדו, מסתבר, היה חזק יותר. אינטנסיבי. הוא ידע שהוא מצא את האחת.

 

באותו היום, כשהסיע אותי לתחנת הרכבת ממנה הייתי צריכה לנסוע לחיפה להיות עם taish, דיברנו קצרות. הוא נשמע מקסים. הוא נראה יפה תואר מאחור. לאחר שהציע לי לצאת והסכמתי, מיד התקשרתי לאמא. "אמא", אמרתי לה, "אני חושבת שכרגע פגשתי את בעלי לעתיד". הוא דיבר על רצון להתמסד בתוך שנה. הוא בן 33, רוּבי שמו.

 

אתמול יצאנו. אני, לעומתו, בחוסר חשק מוחלט. עבר עליי שבוע ארוך ומתיש, ורק רציתי לישון. ההתלהבות הראשונית דעכה לה, ונותרתי עם הרצון לגמור עם זה כבר.

 

מהרגע הראשון שראיתיו ועד הרגע האחרון חשבתי על ר' שלי, איתו שכבתי יומיים לפני כן. סיפרתי לרובי על ר'. שאנחנו  חברים טובים כבר שבע שנים. שר' היה האהבה הראשונה שלי, מערכת היחסים הראשונה והיחידה. הוא שאל אותי אם למען מערכת יחסים רצינית ובשלה אסכים לוותר על ר', והשבתי שלא. אני לא יכולה, אמרתי לו. ר' יודע הכול עליי, אנחנו קרובים מדי. השנים עשו את שלהן. הקרבה, האינטימיות, הנוחיות. 

 

במהלך כל הפגישה השוויתי בין ר' ובין רובי. חיפשתי את נקודות הדימיון. משהו להיאחז בו. בעת חיפושיי, גיליתי אדם שונה בתכלית מר' - רובי מקסים, רגיש, מקבל, עדין, אכפתי, מעניק. כל מה שר' שלי לא. ר' אמנם מקבל, אבל אטימותו הרגשית הופכת אותו להיפוך המושלם מרובי, רובי שמבקש לדעת עליי יותר, להגן עליי, לשמור עליי, להיות איתי בכל מובן. רובי שמוכן לחכות עם יחסי מין (הוא יודע על אבא שלי. על ההתעללות המינית. על האונס בפברואר. על הבלגן בבית. לא הגעתי מוכנה לספר, אבל רובי התעקש. הוא רצה לדעת הכול אודותיי. הוא רצה לדעת כיצד "לפצח" אותי, כיצד להשיל מעליי את הרבדים החבויים. והוא הגיע אל כמה שכאלה מוקדם משצפיתי...), שרוצה מערכת יחסים רצינית איתי. שרוצה להתראות איתי שלוש פעמים בשבוע, ולהכיר את אמא שלי.

 

הוא מרגיש כלפיי, ואליי. אני טרם פיתחתי כלפיו רגשות. עדיין חשדנית, מפוחדת משהו. לא ממנו - מעצם הסיטואציה. מעולם לא היה לי חבר רציני. איש מעולם לא רצה להיות שם איתי כפי שרוצה רובי. לא באינטנסיביות שכזו, לא במהירות שכזו, לא בעוצמה שכזו. הבטחתי לו שאנסה. שאשתדל. ביקשתי פעמיים בשבוע במקום שלוש. 

 

אני לא יודעת איך להתמודד עם זה. אני בת 26 ויומיים, ובפעם הראשונה יכול להיות לי חבר רציני. אני מוצאת את עצמי אבודה ואובדת עצות. אני לא יודעת איך מתנהלים בתוך מערכת יחסים. אני לא יודעת איך זה מרגיש. אני לא יודעת אם יהיו לי הכוחות להתלבש ולהתאפר ולשים עדשות פעמיים בשבוע, ובבוא היום לשכב איתו. להתמסר אליו. אני לא יודעת אם אצליח להרגיש כלפיו, אם אצליח לאהוב אותו. אני ממשיכה לחפש פגמים וסיבות למה לא. כי לא עכשיו. כי עוד לא. כי אני לא מוכנה. כי אני לא יודעת אם איי פעם אהיה מוכנה. אני רוצה וצריכה את הלבד שלי. את המרחב שלי. אני לא רואה את עצמי מוותרת על הלבד שלי. חולקת את עצמי עם אחר. נפשית, פיזית. 

 

מצד שני, זו ההזדמנות הראשונה שלי לחוות מערכת יחסים עם אדם טוב. עם אדם טוב באמת. אדם שבוער בעצמותו להעניק לי, אדם שכבר חש כלפיי, שרוצה אותי כפי שאני, ללא מסכות. אני רוצה לתת לו הזדמנות מצד אחד, ומאידך מבקשת לברוח. לוחץ, מפחיד, מאיים. מבעית. אני מפחדת להיבלע.

 

אני חושבת לעצמי כל הזמן - אם רובי רוצה להיות איתי, משהו איתו בוודאי לא בסדר. לא יכול להיות שמישהו באמת רוצה להיות איתי.

 

 

 

 

מה אני עושה?

 

 

 

 

    

 

 

נכתב על ידי Skinless , 27/6/2009 14:21   בקטגוריות אהבה ויחסים, ר', פחד וחרדות, תקיפה מינית  
94 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-3/7/2009 15:26
 



בתחנה


 

לפעמים אני מרגישה שהחיים שלי הם כמו תחנת רכבת. אנשים נכנסים אליה, אנשים עוזבים. הם עומדים בתחנה, ורק ממתינים לרגע בה יעזבו ויעלו לרכבת המיוחלת. כאילו הרגע בו יעזבו הוא זה לו ייחלו כל העת. אנשים באים והולכים. אנשים נכנסים אל תוך חיינו, ואז נעלמים. את מקומם יחליפו אחרים, וגם הם יעזבו. תחלופה שוטפת. מתוקתקת. הרכבת - היא תמיד מגיעה. לפעמים אני כמו מתבוננת מהצד, מקווה שהאדם הממתין יחליט שלא לעלות לרכבת. שיישאר עוד קצת. שייתיישב לקרוא עיתון, או לסדר סידורים אחרונים. אבל כמו כולם, גם הרכבת שלהם תגיע. ובסופו של דבר הם יעלמו, ואל אותה תחנה לעולם לא ישובו. לעיתים התחנה נותרת מיותמת מאדם, ופסיי הרכבת דוממים. שתיקה אופפת את האוויר, ורק השעון אינו עוצר מלכת.

 

הם מותירים מאחור כוס שתייה, או פחית מרוקנת. יותירו בחיינו סימן לכך שהיו, ואינם עוד. כעת הם במחוזוות חדשים. לנו נותר רק להביט בצלקות המצטברות, ולאסוף את האשפה שהותירו מאחור עוברי האורח.

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 6/6/2009 19:04   בקטגוריות חברות, בדידות, געגועים, הסבון בכה מאוד, יהיה בסדר, אהבה ויחסים, פסימי  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-10/6/2009 22:54
 



מיתות


 

אינספור מיתות. מיתות קטנות שמשתקות ומקהות את הרגש.

 

עם דובדבניל אני עומלת על לבנות את הקשר מחדש. עבודת נמלים שאין לה סוף, ולא ידוע לאן יביא אותנו הזמן, אם בכלל. חני שקועה בבוץ של עצמה - יש לה את בעלה, אותי היא כבר לא צריכה. ר' אינו קיים יותר. לא מאז שלחתי לו את סמס הפרידה ("פגעת בי יותר מדי. שיהיו לך חיים נפלאים, ר', באמת. מכל הלב") שבעקבותיו קיוויתי בלבי שיתקומם וישוב. זו שאמרה שאינה בורחת - ברחה. י' לא דיבר עמי למעלה מחודש, ואילו אני ויתרתי על הקשר שממילא לא היה יוצא ממנו דבר. אחותי מחקה אותי לצמיתות. אחי נעלם כשלעומת שבא. ריקי ויסמין נעלמו ברגע היוודען על דבר האונס. לא היה בכוחן להישאר.

 

נותרה רק חברה טובה אחת שמספרת שהיא מנתקת את קשריה עם כל מי שבא עימה במגע. אני מחכה לרגע שבו תמאס גם בי ותזנח.

 

דבר מוזר קורה לי. מטבע הדברים, מאז ומתמיד הנחה אותי ההיגיון שאדם בודד נוטה להושיט ידו לאחר, לבקש דמות אדם קרוב, לבקש חברה ובריות מסביבו. אני, לעומת זאת - מתוך בדידותי שיודעת שנובעת, לרוב, מתוך הבפנוכו האישי שלי - מעלה את החומות. נועלת את בריח השער במפתח ומסתגרת בתוך טירתי העזובה. אין איש יוצא ואין איש בא. אמא וטלי מדברות על עבודה חדשה, חברים חדשים. אני תוהה האם באמת אפשר למצוא היום אנשים כמו דובדבניל וחני. אנשים שיהיו לי כמי שהיו לי השתיים האחרונות.  מעולם לא הייתי טיפוס של עשרות חברות סובבות - הייתה לי את האחת הטובה או את השתיים הטובות - ובהן נסתפקתי. היה לי די בכך, ולא ביקשתי מעבר. נוכח נטישתם של האנשים הקרובים אליי - איני מאמינה עוד שניתן לבטוח ולסמוך על איש. החומות נותרות מבוצרות, ואני שומרת ונשמרת מכל פגע. הלב הדואב ממאן להיפתח.

 

איני בוכה. משהו בי חסום כל כך שאיני מסוגלת לבכות. רגשית - אני דהוייה. אני, שנוטה למרר בבכי בגין כל דבר קטן, כבר איני מסוגלת להזיל דמעות. לא נותר בי הכוח לבכות ולבָכות את לכתם של אלו שבחרו להותיר אותי מאחור. גם לא מובן לי למה. מה עשיתי ומה הייתי שהוביל לנטישה ההמונית הזו שהותירה אותי בצלי.

 

בעקבות הבלוג, אנשים כותבים לי למייל. איני מרגישה מסוגלת להתחיל קשרים חדשים, להתחיל ולהיפתח שוב. כל העבודה הזו. כל המלל. כל ההיסטוריה הזו שחייבת להיאמר ולהחשף - כי אחרת הקשר הוא לא קשר אמיתי. אין בי את הכוחות להתחיל מחדש. מזכיר לי קצת את המעבר ממטפל למטפל, ואת הקושי הטמון בחוב כל מעבר שכזה. לספר את עצמי מחדש, לתאר, להסביר, לפרש.

 

אני נמנעת מלצאת. כולאת את עצמי בתוך החדר, ומסרבת לצאת מהמיטה. מפוחדת וקטנה, פגיעה ונשמרת. נשמרת שמא יאונה לי כל רע, שוב. אני מפחדת. אני מפחדת לחיות. להיחשף. לבנות את עצמי מחדש. לקום מעפר. אני לא יודעת איך לחיות.

 

 

איך מתחילים מחדש? אחרי כל השנים הללו - איך מתחילים מחדש?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What these years have brought me

 What these years have taught me

Heartache and fame, a chance to change

A hope to be stronger

That beauty can smolder

A stage and a curtain, that nothing's for certain

Oh these years have been hard on my bones

 

What this world has brought me

What this world has taught me

Senseless spinning, never tie instead of winning

Ice cream for licking, the clock's always ticking

No one is free, someone must have a key

Oh this world has been hard on my bones

All this time I'd been seeking my own

Oh this road has been hard on my bones

 

What this love has brought me

What this love has taught me

Patience in battle, who's in the saddle

Joy and despair, that I really do care

Uncertain desire the risk in going higher

Oh this love has been hard on my bones

 

What this God has brought me

What this God has taught me

Passion and grace, how to stand in one's space

Laughing at lilies, what truly fulfills me

Death on a cross, it was I that was lost

Oh this God has been life to these bones

Oh this God has been life to my bones

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 12/4/2009 17:53   בקטגוריות פסימי, אהבה ויחסים, בדידות, פלייליסט  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-13/4/2009 15:27
 



כי האדם - עץ השדה


 

דובדבניל כבר לא קוראת כאן. אני מבינה, אולי בפעם הראשונה, שהיא באמת לא רוצה כל קשר איתי.

 

חני קוראת כאן, אבל בשבוע האחרון לא שמעתי ממנה מילה. היא לא התייחסה אפילו למה שעבר עליי.

 

חברה נוספת התעלמה ממני אתמול בערב, כשביקשתי את חברתה בטלפון. שלחתי סמס - "ערה?" - ביודעי שכן. היא ערה עד שעות הבוקר המוקדמות. מסיבה כלשהי, היא בחרה להתעלם מפנייתי אלייה.

 

ר' כבר לא קיים עבורי. אמש קברתי אותו סופית כאשר התעלם ממני באי-סי-קיו. הוא היה שם, מול צג המחשב, פעיל, והתעלם מפנייתי אליו. אמרתי "היי". שאלתי אם פה. לבסוף סגרתי ב - "תודה על ההתעלמות. לילה טוב". היום עליתי שוב בכדי לבדוק אם השאיר הודעה - כלום. הוא בחר להתנתק ממני. הוא אינו קיים יותר.

 

י' בחר לשכוח את עצם העובדה שקבענו להיפגש, ומאותו היום לא טרח ליצור עמי קשר. גם הוא אינו קיים מבחינתי. מאסתי במשחקים שלו. מתקרב ומתרחק, מתקרב ומתרחק. די. מספיק.

 

 

לא נותר לי איש. אני עירומה ובודדה וכולי דואבת וכואבת את לכתם של היקרים לי.

 

לא נותר לי איש.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 28/3/2009 17:48   בקטגוריות הסבון בכה מאוד, בדידות, געגועים, דיכאון, זו לא את, זו ההפרעה, ייאוש, לא חלק מהיקום, נגמר, ר', אהבה ויחסים, פלייליסט  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-31/3/2009 16:11
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)