לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Can't Stop What's Coming


 

פלג הגוף התחתון ופלג הגוף העליון מסרבים לשתף פעולה. פלג הגוף העליון תשוש, לאה, צמא לשינה. שינה מבורכת ומתוקה. פלג הגוף התחתון בועט. השלפוחית בוערת, הרגליים מכווצות בתנוחת עובר. רק לא להרגיש את השתן הארור שמצטבר בכמויות בלתי הגיוניות ומטריף את דעתי עליי. רק לא. לא. לא.

 

הלילות ארוכים. הלילה ארוך מהרגיל. הגמילה המייסרת שהתחלתי לפני כארבעה ימים מסמים נרקוטיים (משככי כאבים, אנטי פסיכוטיים, מרגיעים וכדורי שינה) מתחילה להפגין אותותייה. לבדי בחשכה, מתהפכת על משכבי מצד לצד, מחפשת נחמה בקטגוריית "שקטים" בערוץ המוזיקה של YES. מנומנמת, לא מוצאת מנוח, לא מוצאת שלווה. השפעת שהצטרפה אל מחול השדים הפרטי שלי מסירה את המגננות - ואילו כל הפחדים כולם, כל הפחדים כולם עטים עליי כטרף קל. כמה עייפה. כמה מבקשת שיסתיים לו היום. האינסומניה שלי מבעיתה אותי. השקט שמסביבי, עולם כבוי. מפנטזת על מתג OFF שיכבה גם אותי. לחצו עליי. הורידו את המתג. מישהו. בבקשה. בבקשה בבקשה בבקשה. גאלו אותי מהמחשבות שגואשות בתוך מוחי הקודח, מסערת הרגשות שמציפה את חושיי. אני צריכה לישון. בבקשה. בבקשה.

 

חפיסת סיגריות שנייה. האינסומניה תלך ותחמיר עם הורדת כל כדור, הגוף ירעד מעצבים מתוחים כמסטיק לעוס, ישתולל בהתקפיי זעם על העולם ועל עצמי. על עצמי, שהנחתי לעצמי להגיע למצב כאוטי שכזה. להתמכר. להישאב אל תוך עולם הנרקוטיקה הקודר והמתעתע.

 

 

ועכשיו, מה? מה עושים עם הלילה הבלתי-נגמר הזה? מה עושים עם הלילות המסוייטים, ערה כשבויה בידי האוייב?

 

 

את תעברי את זה.

את תעברי את זה.

את תעברי את זה.

את תעברי את זה.

את תעברי את זה.

 

את חייבת.

 

 

 

 

 

 

 

 

I said you don't need my voice girl you have your own

But you never thought it was enough of.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 5/4/2010 02:20   בקטגוריות פלייליסט  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-1/5/2010 12:01
 



סימן


 

 

הגינה שממול לבית מלאה בגוויות אדם ששבו לחיים. הם שבים לחיים, אך לזמן מוגבל בלבד. סבתא שלי שם. אנחנו אוספות אותה, אמא ואני, אל הבית. סבתא שוכבת במיטה הרחוקה ביותר מדלת החדר - שתיי גוויות שוכבות בודדות במיטות מימינה. אמא, שיערה ארוך ובלונדיני, מתערטלת עם סבתא במיטתה. סבתא מלטפת לאמא את השיער.  

 

 

 

"מיקי", אני שומעת את קולה של אמא, "קומי, השעה שמונה".

 

מצומררת מעט, עדיין ישנונית, אני מבקשת מסבתא סימן שהיא כאן, מלמעלה, שומרת עליי, ושהיא מבטיחה לי שדברים יסתדרו.

 

 


 

 

אנחנו נוסעות, אני וחברה, לביטוח הלאומי עבור החברה ואז לבית דפוס כדי להוציא לי כרטיס ביקור כחלק ממסע השיווק העצמי שאני מנהלת בימים אלו. החברה מבקשת ממני לעצור רק עוד עצירה אחת מהירה לחברת כוח אדם בכדי שתוכל להגיש קורות חיים ולחפש עבודה. מהוססת וחוסרת רצון, אני מסכימה.

 

אנחנו חונות בתחת הדלק, וחברתי יוצאת אל חברת ההשמה. אני נותרת בגפי באוטו.

 

רכב גדול חונה לידי. אני מביטה לשמאלי ונדהמת.

 

האם זה הוא?

 

יכול להיות?

 

אלוהים, זה הוא.

 

 

ר' מחייך אליי מן הרכב. נראה שגם הוא בהלם. אני עדיין ממאנת להאמין שפגשתי בו, באופן מקרי כל כך. "צא!" אני מפתה עם האצבע. הוא יוצא, וכך גם אני. אנחנו מתחבקים. אחרי הריב האחרון אשר לאחריו לא שמעתי ממנו, לא ידעתי מה יעלה בגורל הקשר. "אתה עדיין כועס?", אני שואלת, מלטפת לו את הפנים. "מה פתאום כועס", הוא מחייך אליי. הוא שואל לפשר הרכב החלופי ומחייך חיוך של "נו, זה היה צפוי" כשאני מספרת לו שעברתי תאונה. "דברי איתי", הוא אומר, ואחרי שיחה קצרה אחנו נפרדים. הוא שולח לי נשיקה מרחוק. "דברי איתי!" הוא חוזר ואומר.

 

 

אנחנו בסדר. ר' שלי חזר.

 

 

קיבלתי את הסימן שלי. סבתא שומרת מלמעלה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 1/9/2009 13:34   בקטגוריות ר', אופטימיות זהירה, פלייליסט  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-7/9/2009 19:42
 



What If


 

 

 

 

 

 

 

 

 

What if there was no light?

Nothing wrong, nothing right.

What if there was no time?

And no reason or rhyme?

What if you should decide

That you don't want me there by your side?

That you don't want me there in your life?

 

What if I got it wrong?

And no poem or song

Could put right what I got wrong,

Or make you feel I belong

What if you should decide

That you don't want me there by your side?

That you don't want me there in your life?

 

Oooooh, that's right

Let's take a breath, jump over the side.

Oooooh, that's right

How can you know it if you don't even try?

Oooooh, that's right

 

Every step that you take

Could be your biggest mistake

 

It could bend or it could break

But that's the risk that you take

What if you should decide

That you don't want me there in your life?

That you don't want me there by your side?

 

Oooooh, that's right

Let's take a breath jump over the side.

Oooooh, that's right

How can you know it when you don't even try?

 

Oooooh, that's right

Oooooh, that's right

Let's take a breath jump over the side

Oooooh, that's right

You know that darkness always turns into light

Oooooh, that's right...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 22/7/2009 20:26   בקטגוריות פלייליסט  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Without Anything To Numb You


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I saw you cry today
The pain may fill you
I saw you shy away
The pain will not kill you

You made me smile today
You spoke with many voices
We travelled miles today
Shared expressions voiceless

It has to end
Living in your head
Without anything to numb you
Living on the edge
Without anything to numb you

It has to end to begin

Began an end today
Gave and got given
You made a friend today
Kindred soul cracked spirit

It has to end to begin

Living in your head
Without anything to numb you
Living on the edge
Without anything to numb you

It had to end to begin

Living in your head
Without anything to numb you
Living on the edge
Without anything to numb you

Living in your head
Without anything to numb you
Living on the edge
Without anything to numb you

 

...It has begun

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 12/7/2009 15:17   בקטגוריות כשהמוּזה שותקת, פלייליסט  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)