לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

שלום לך, בלוג יקר...


 

אחריי שבועיים של חיפוש, מצאתי סוף סוף עבודה: נציגת המוקד הטכני של אורנג' בתל אביב. 9 שעות ביום, חמש פעמים בשבוע תקועה על כיסא שתי קומות מתחת לאדמה ועונה "אורנג' שלום, מדברת מיקי" בתכיפות של כל 60 שניות - ואת יתר השעות שיוותרו לי אמלא, כפי שאני מכירה את עצמי, בשינה או בקושי גוררת את עצמי לטלי (וכנראה שגם אותה לא אראה לעיתים כה תכופות עוד) ומספרת לה על לקוחות אורנג', אלא מה. ברגעים אלה ממש אני מנסה לפענח איך לכל הרוחות אצליח להעביר תשע שעות עם 3 הפסקות סיגריה קצרות ולא תו ובשיחה מתמדת, כל יום מימות השבוע. אני תוהה בלבי אם יישאר מקום לדחוס כל דבר נוסף (חיי חברה? טלפונים? מ-שהו?!) אל תוך חיי במהלך השנה הקרובה לפחות, ומתעצבת כשמבינה שקרוב לוודאי שלא. על פי אחת כמה וכמה - אני מתארת לעצמי שלא אוכל לכתוב עוד בבלוג. וגם אם ייותר הזמן - על מה אספר, על לקוח אורנג' שמכשיר ה - GPS שלו שכושל בלהקליד את שם הרחוב אליו הוא מבקש להגיע באנגלית? יקיריי, אתם שעוד כאן לקרוא אותי - גם כך, הבלוג דשדש לו ומת במהלך חצי השנה האחרונה. אני מותירה את הדלת פתוחה, אך איני מצפה לכתוב פה עוד.

 

החיים האמיתיים מחכים לי בחוץ, או לפחות משכורת של מינימום 6,000 לחודש. (אם אשרוד חודש). זה, לפחות, לא רע.

 

 

וללא הרבה מילים מיותרות והתבכיינויות נוספות (שכן אני ממילא צריכה לחשוב ולתכנן איך אגיע לראש העין להכשרה של שלושה שבועות משמונה ועד שש), אני נפרדת. תודה על שהייתם חלק ממני, ואנא, אחלו לי בהצלחה במירוץ החדש והמטורף שאני פוצחת בו. זה עומד להיות חתיכת אתגר. אולי האתגר של חיי כפי שידעתי אותם עד כה.

 

 

שלכם,

 

מיקי

 

 


 

עדכון עגום, 28/1: נראה שמיהרתי להקדים את עצמי. במבחני ההערכה שנערכו היום במרכז אורנג' בראש העין פישלתי בגדול. לדעתי, לא אתקבל. אני מתנצלת על שקפצתי - הייתי בטוחה שאעבור את המבחנים חיש-קל...אעדכן סופית, למרות שאיני אופטימית, לצערי 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 27/1/2009 16:33  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-29/1/2009 20:22
 



נכה רגשית? לא, מדמזואל. רק עוד מניאק


 

והפעם, באדיבות דובדבניל, מוגשים קטעים ממאמרה של מאי לוין - "מי זה נכה רגשית, ולמה הן מתאהבות בו": (Ynet)

 

 

 

 

"...מיהו בעצם הנכה רגשית?

 

הנכה רגשית שונה מאוד מהמניאק הממוצע שגורם לבחורות להתאהב בו כדי להשיג את המטרה (נו, סקס) ואז נעלם. הנכה רגשית נוהג מראש ביושר מלא ואומר לבחורה שהוא לא יכול להתאהב ושלא יקרה ביניהם שום דבר רציני. כאן נכנסת לפעולה אמא תרזה ששוכנת בתוך הרבה בחורות, ובמקום "אני לא יכול להתאהב" הן שומעות "יש בתוכי נפש רכה ועדינה שהעולם פגע בה ולכן אני מסתגר". הן מתעלמות מכל הרמזים ומחליטות שכמו הנסיך ביפהפיה הנרדמת, הן אלה שיוציאו אותו מהתרדמה הרגשית שהעולם האכזר הפיל עליו, ירפאו אותו מפצעיו וידהרו איתו לעבר השקיעה.

 

אז הן מנסות, ומנסות עוד, משלימות עם התנהגות שבדרך כלל לא היו עוברות עליה בשתיקה, בולעות את הגאווה שלהן, ממשיכות למרות הכאב, נחושות בדעתן לרפא אותו, או אולי חדורות ברוח תחרותית – רוצות לכבוש את ההר הזה, להגיע למקום שאף בחורה לא הצליחה להגיע אליו.

 

ולפני שהן שמות לב הן מוצאות את עצמן שולחות לו סמסים בלי הכרה, מתקשרות אליו שוב ושוב, שמחות בכל פעם שהוא מסכים להיפגש איתן, מבטלות את עצמן לחלוטין בשביל לזכות בכמה דקות חסד בחברתו...

 

 

...כשהחברים המודאגים מעירים על ההתנהגות הבלתי אופיינית, הן ממציאות שלל תירוצים ססגוניים, מציגות בהתגוננות את הפירורים שהוא זורק להן, מנסות למצוא בהם התקדמות. למשל, הנכה רגשית עשוי להוציא מבחורה שבדרך כלל דורשת יחס של בת מלוכה משפט נוסח "אז שכבנו אתמול ואז הוא אמר לי שאני צריכה ללכת כי הוא רוצה לראות משחק כדורגל ושאין לו כוח להקפיץ אותי, אז חזרתי לבד, בגשם, עם החולצה החצי שקופה שלבשתי לכבודו. אבל איזה חמוד, היום הוא שאל אותי בסמס אם לא אנסו אותי בדרך ולא חטפתי דלקת ריאות".

 

עם הזמן גואה בהן זעם על כפוי הטובה הזה שלא מעריך את מה שהן עושות בשבילו, שלא נותן להן את מה שהן רוצות והן מוצאות את עצמן נעות בין ניסיונות פתטיים-הירואים להשיג אותו, לבין התפרצויות בהן הן מטיחות בו את הכל, נודרות לעזוב – וחוזרות.

 

המניאק כבר היה נעלם בשלב הזה, אין לו שום אינטרס להיות בקשר לא נעים. לנכה רגשית לעומת זאת, כמו שמרמז שמו, יש בעיה רגשית, וכמו שהוא לא אוהב, הוא גם לא מוטרד מהדברים האלה וימשיך לפגוש את הבחורה מידי פעם, כשבא לו, למרות שההתנהגות שלה היתה דוחה כל אדם נורמלי. הבחורה, מצידה, מפרשת את העובדה שהוא לא מסיים את הקשר כסימן שיש שם משהו ואם היא תתמיד עוד קצת הוא יהיה שלה. היא מרגישה מיוחדת, שונה מהאחרות, היא הראשונה שלא תתייאש ממנו ותצליח להוציא אותו אל האור ומתעלמת מכך שהוא פשוט כל כך רגיל לכך שבחורות מתנהגות כמו משוגעות לידו, שזה נראה לו נורמלי.

 

השאלה המתבקשת היא למה בחורות נופלות בכזאת קלות למלכודת הזאת ולא מפסיקות כשהן מבינות שהוא באמת נכה רגשית ולא יצא כלום. אוקיי, להציל נשמה אבודה, לכבוש את הבלתי מושג וכל זה, אבל רוב הבחורות אמורות להתעשת כעבור כמה זמן ולחתוך, אז למה הן ממשיכות?  

 

 

התשובה לכך היא שכמו פטריה שניזונה מגזע העץ, הנכה רגשית משגשג מלבבות שהמניאק שבר. כל כך הרבה מניאקים, כל כך הרבה לבבות שנשברו, הופכים את הנכה רגשית למציאות כמעט נחשקת. בעולם בו הבחור שהקסים אותך בדייט עלול להתגלות כרשע חסר מצפון שלא יהסס לשבור את ליבך, הנכה רגשית מספק אלטרנטיבה, אשליה של קשר, תירוץ שמאפשר לא לחזור לזירת האגרוף של עולם הפנויים פנויות. ולמרות שכולם יודעים שזאת אשליה, לפעמים קל יותר לשמור על האשליה הזאת מלהמר על הלב שלך שוב ולנסות במקום בו באמת יש סיכוי. בעולם הרווקות האכזרי, לפעמים עדיף לחיות ליד, בערך, לקוות גם כשברור שאין תקווה, מלהסתכן ולקפוץ למים העמוקים של תקווה אמיתית ואכזבות חדשות."

 

 

 

ומוסיף בערגה הטוקבקיסט המזדהה בשם "עורלה גויים":

 

"מדוע? כי את מבדילה בין ה'מניאק' הרגיל לבין ה'נכה רגשית'. בעשותך זאת, את מראה כי הצליחו למכור גם לך את הסיפור הזה על בחור, שפשוט לא מסוגל, אבל עדיין גלום בו הפוטנציאל. אנשים מזהים ביקוש, ולכן אם מישהי רוצה להאמין ש'זה לא שהוא לא רוצה, הוא פשוט לא מסוגל' אז זה מה שימכרו לה. כך קורה, שהמניאק 'הרגיל' מספר, שהוא פשוט לא מסוגל. חבל שחלקכן נוטות להאמין לפעמים, שמאחורי חומת האבן הקרה חבוי לו גן פורח וקסום. צר לי, אבל אין גן ואין כל קסם שם, עמוק בפנים. את יודעת משהו? זאת בדיוק הסיבה שגברים כאלה לעולם לא יתנו לך לחדור את החומה. ה'מניאק שפעם היה בחור רגיש, אבל נפגע ממישהי' או 'הנכה רגשית שאולי היה רוצה, אבל לצערו אינו מסוגל' אלו רק אגדות אורבניות. אולי מי שרוצה להאמין בנסיכות ואבירים רוצה להאמין גם בזה."

 

 

 

 

 

מוגש כשירות לציבור ממי שעודנה עוסקת במלאכתה נאמנה, למרבה הצער, וממתינה בסבלנות אין קץ אל מול השער הנעול בקפידה...

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 23/1/2009 23:57   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, בדידות, ר'  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-10/2/2009 23:14
 



How's that for lousy?


 

יושבת בבית ומחפשת עבודה. חורשת את כל שדות AllJobs מקצהו האחד לשני, ומתחילה לשלוח למשרות שאליהן אני יודעת שלא אתאים בשל חוסר התאמה. שיהיה. עוד ריאיון, ועוד אחד. ועוד פגישה בחברת השמה (לא קראו להן פעם "חברות כוח אדם?"), ועוד אחת. פגישות על גבי פגישות על גבי פגישות - ולא מוצאת.

 

אני מנסה להעביר שדרים רגועים אך עם זאת מוטיבציוניים למנהלות מחלקות משאבי אנוש, מספרת על קורותיי היבשים מבחינה תעסוקתית. הראיונות קצרים, ותשובה מובטחת. נואשת, אני מסכימה שלא לעשן במשך שש שעות המשמרת בריאיון אחד למשרד עורכי דין, למרות שיודעת שהדבר עלול לעלות לי בשפיותי. רק למצוא. משהו, כל דבר. כל דבר שיעניק לי את ה-2000-3000 בחודש שאני זקוקה להם נואשות על מנת להרוויח את מנת לחמי, על מנת להיות מסוגלת לעמוד בהוצאות הלימודים. מעולם לא נראתה הדרך מכאן ועד לתחילת הלימודים ארוכה ומייאשת יותר.

 

בינתיים אני צריכה לסבול את נוכחות אחותי הקטנה, אשר מוצאת את עצמה בבית יותר ויותר לאחר לילות בילוי פרועים וסיומם במיטתה עם היזיז התורן. הייתי מאחלת לה שתפוטר - אבל אז רק אצטרך לסבול את נוכחותה יותר. נוכחות מרעילה, ואני נחנקת. נחנקת מרוב שנאה. זרה בקרבי.

 

יותר ויותר, אני חוששת שלא אמצא עבודה. עבודת הגרפיקה עם האלבומים לא היא אשר תביא את הישועה - במיוחד לא עתה, בשעה ש"יבש" מבחינת אירועים. אני לא יודעת עוד כמה ראיונות אצטרך לעבור, ואני הופכת מיואשת יותר מפעם לפעם. אינני יודעת אם יש בי את הכישורים לעבוד כמזכירה. את הסבלנות, את החריצות. לעזאזל, אפילו אקסל אני לא יודעת. מי יקבל לעבודה מזכירה שלא מבינה באקסל?

 

 

 

ממשיכה בחיפוש. שאלוהים (או מי שלא יושב שם למעלה) יעזור לי.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 21/1/2009 13:17   בקטגוריות שחרור קיטור, פסימי, עבודה, לשבת במקום, לא מעוניינים, תודה, את אפס  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-24/1/2009 17:01
 



יממה


 

אני יושבת כאן, מקשיבה לכל מיני שירים עצובים וחושבת על ר'. חשבתי לשלוח לו איזה שיר. או להגיד לפחות שאני חושבת עליו. אני נזכרת בכמה הכול היה יפה כשהאהבה שלנו עוד הייתה אסורה וחצי-אפלטונית, וכמה יפה דמותו נחקקה בי. כמה טוב היה לחשוב שיש מישהו שאוהב, גם מרחוק. אז זה עוד הספיק. והיום...כמה קרה. כמה התקרבנו, וכמה התרחקנו. וכמה שהכול נותר בדיוק באותו מקום. עם השינוי.
 
כמה קשה כשזה בלתי אפשרי. כשזה כל כך קרוב, אבל כל כך רחוק...
 
 
לו היו ניתנות לי שלוש משאלות, הייתי מבקשת בריאות לכל יקיריי, בריאות לי, ואז הייתי הייתי מבקשת לחבק אותו. רק לחבק. ולהרגיש אותו מנשק אותי שוב על הראש. מלטף את הראש, מעביר אצבעותיו בשיערי. יום אחד כזה. הייתי עוצמת עיניים ורק מרגישה אותו. ונפרדת מכל העולם ליממה. רק אותו מבקשת לעצמי. הוא ואני בתוך כל הטירוף הזה, בתוך כל המירוץ הזה. מחוץ.
 
 
 
 
 
 
 
נכתב על ידי Skinless , 16/1/2009 17:42   בקטגוריות ר', אהבה ויחסים, אהבה אסורה, איתך ובלעדייך, בדידות, לשבת במקום, מלנכוליה  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)