לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

עדכון: עצומה, והפגנה בכיכר רבין


בשל קשיים למצוא שרת שיאכלס את העצומה שפתחתי בניסיון להשפיע, ולו אם רק קצת, החלטתי לפרסם את תוכן העצומה כאן, בבלוג - ותגובה לוֹ תחשב לחתימה. במידה (ובתקווה) ותהיה היענות מתאימה - אשלח את הקישור הישיר לעצומה למזוז עצמו.














ובנוסף, להלן פרטי הפגנה הצפויה בכיכר רבין במוצ"ש הקרובה:


"בעקבות עסקת הטיעון בפרשת משה קצב ולאור אישור ההסכם על ידי היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז ,

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית וקואליציית נשים לשלום מודיעות:

לא נפקיר את הנפגעות. את כבוד הנשיא הצילו, בואו נציל את כבודנו!


עצרת מחאה המונית נגד עיסקת הטיעון של הפרקליטות עם קצב.

ביום שבת 30/6/2007 בשעה 19:30 בערב בכיכר רבין בתל אביב.


בואו בהמוניכם, כי את העיסקה הזאת צריך לבטל!

הסעה מאורגנת תצא מהתחנה המרכזית בבאר שבע בשעה 18:00 בערב."








אנא חתימתכם, והעבירו הלאה - כי אסור להישאר בשקט!



נכתב על ידי Skinless , 29/6/2007 09:28  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאת ב-4/7/2007 15:12
 



תבוטל לאלתר עסקת הטיעון - עצומה



בצר לי ובתחושה שזהו המקסימום שאני יכולה ומסוגלת לעשות לנוכח הבחילה שמלווה אותי לאורך היום הטעון הזה - פתחתי עצומה שאותה אני מקווה להעביר למר מזוז בדרך זו או אחרת, במידה ותהיה היענות. כולי תקווה שכן, אבל גם אם לא - אני, אני את שלי עשיתי.

 

וחי נפשי - אחרי האזנה לעדותה של א' - פשוט לא יכולתי לשבת בשקט.





אנא - חתמו על העצומה והעבירו הלאה את הכתובת, למען תצבור תאוצה ואולי, רק אולי - נצליח לשנות ולהזיז.





לחתימה על עצומה נוספת:

http://www.notes.co.il/chelli/24293.asp



וכל המוסיף, מה טוב.

 

 

 

 

*****

 

עדכון קצר: נראה שקיימת בעיה טכנית בנוגע לחתימה על העצומה - מחר, בתקווה, אנסה להעביר לשרת עצומות אחר. תחזרו לבדוק?



 

נכתב על ידי Skinless , 28/6/2007 19:55  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mr_men ב-1/7/2007 20:57
 



אממ...למה דווקא ביום ההולדת שלי -



אהה...אהה...שורר שרב כבד?



(נו, טוב, זה היה פתאטי. אבל ניסיתי! )






נכתב על ידי Skinless , 25/6/2007 08:53  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-29/12/2007 12:56
 



זה לא עוזר לי, לא עוזר









 


תמיד כשאתה בא
אני טיפה יותר יודעת שאסור
אבל זה לא עוזר לי
לא עוזר.






נכתב על ידי Skinless , 19/6/2007 03:22   בקטגוריות פלייליסט  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-25/6/2007 20:25
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)