לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  Skinless

בת: 41

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

לרדת מהאוטובוס


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לו רק יכולתי להישאר על האוטובוס.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מנותקת מהציויליזציה לזמן בלתי מוגדר. לא מדברת עם אף אחד, לא נפגשת, לא קוראת בבלוגוספירה, לא כותבת. מנותקת. עמכם הסליחה.

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 31/7/2009 22:52   בקטגוריות כשהמוּזה שותקת, דיכאון, מלנכוליה, רחמים עצמיים, מחשבות אובדניות  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עשרה דברים שאני אוהבת בעצמי


 

 

בעקבות הפוסט הזה של ציפור שבורה החלטתי לנסות גם אני, על אף הקושי שבכך, למצוא עשרה דברים שאני אוהבת בעצמי. ולהלן מסקנותיי -

 

 

1). אני אוהבת את העובדה שאני אדם טוב, חם, אמפטי, רגיש.

 

2). אני אוהבת את השיער שלי ואת העיניים שלי.

 

3). אני אוהבת את היכולת שלי לקרוא ולפענח אנשים.

 

4). אני אוהבת את היכולות שלי בעיצוב גרפי, גרפולוגיה וצילום.

 

5). אני אוהבת את ההחלטיות והנחישות שבי, במיוחד ההחלטה שלא לשתוק.

 

6). אני אוהבת את יכולת הנתינה שלי, את היכולת להקשיב ולהכיל.

 

7). אני אוהבת את החוזק שבי ואת היכולת שלי להתמודד יום-יום עם המכשולים שנתקלת בהם בדרכי, ואת היכולת שלי להתאושש ממשברים, לקום מעפר, להמשיך להילחם ולא לוותר.

 

8). אני אוהבת את העובדה שאני טיפוס מוזיקלי, ושמוזיקה הופכת אותי, אף אם לרגעים, לאדם מאושר. 

 

9). אני אוהבת שאני לומדת על עצמי יותר ויותר עם כל יום שעובר.

 

10). אני אוהבת שאני טיפוס אוהב ומחפש קרבת אדם, למרות כל מה שעבר עליי בעשרים ושש שנותיי. 

 

 

 

 

 

 

אני מתנצלת על היעדר היכולת שלי לכתוב לאחרונה כפי שכתבתי בעבר. מחסום כתיבה, אני מאמינה. עוד אשוב לכתוב על מה שעובר עליי ברגע שארגיש מוכנה.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 28/7/2009 14:45  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-7/8/2009 05:43
 



עדכונים מהלשכה


 

 

הייתי היום אצל יובל, עורך הדין שמטפל בתביעה שלי את חברת הביטוח על התאונה שארעה לי לפני חמש שנים (ולמי שתופס את הפוסט בעת צאתו - הוא אמור להופיע הערב בשעה 17:55 ב - "עושים סדר" עם בן כספית בערוץ 23 - ייתכן שאצרף סרטון בהמשך). מסרתי את כל המסמכים שברשותי, ונאמר לי שאצטרך להוציא 6000 ש"ח על דעת ראומטולוג מומחה שיאלץ לקבוע האם הפיברומיאלגיה שלי אכן נגרמה מהתאונה (התשובה: כן, כן, כן). לזה אני מצפה רק בעוד מספר חודשים, כך שיש זמן. אקח הלוואה מהבנק. לזה אני לא דואגת יותר מדי - יובל הרגיע אותי שהוא ידריך אותי מה בדיוק לומר ומה לא.

 

מה שאני כן מודאגת לגביו הוא הביטוח הלאומי. נועה, עורכת הדין השנייה שמטפלת במקרה שלי, אמרה לי ללכת ולהגיש בקשה להכרה בנכות שלי כחלת פיברומיאלגיה בביטוח הלאומי. משיחה עם העובדת הסויצאלית שלי עולה שקיימת בעיה - אם אתבע לאחוזי נכות נוספים, ייפתח כל התיק (הפסיכיאטרי) שלי מחדש - ואני עלולה למצוא את עצמי מאבדת את הקצבה שעליה אני חיה. נועה כבר נסעה הביתה - ורק מחר יוכלו השתיים, נועה והעו"ס שלי, לדסקס על כך. בינתיים, השאלה הגורלית היא -

 

האם אני חייבת להיות מוכרת כבעלת אחוזי נכות על פיברומיאלגיה בביטוח הלאומי על מנת להמשיך בתביעה?

 

 

אני לא מסכנת את הקצבה שלי. לעזאזל עם הכול!!!

 

 

ועד מחר, אני שרויה באפלה.

 

 


 

 

 

עדכון 27.7: אין צורך בלערב את הביטוח הלאומי. נרגעתי.

 

 

 

 

 

 

 

יובל בריאיון ל"עושים סדר", 26.7.09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 26/7/2009 17:04  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה* ב-27/7/2009 16:47
 



משתעשעת


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Skinless , 24/7/2009 19:31  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Skinless ב-31/7/2009 15:49
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)