לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תודו שהייתם עושים את וולפגי!

כינוי:  Gil Galad

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

זוכרים?


היו לילות,

אני אותם זוכרת,

אני אותם עד סוף ימי אזכור...

 

 

אחרי הפסקה מאד ארוכה (כמאמר המשוררת א.ג. במילותיו של ב.פ. "7 שנים לא שמעתי ממך שום דבר!").

החלטתי לחזור לכתוב באופן קבוע.

שגרת החיים הנוכחית שלי מאלצת אותי לפרוק את מה שעובר עלי באמצעות כתיבה ציבורית.

אז עד שהאתר נסגר צפו לפוסט פעם בשבוע...

 

 

להתראות לכל קוראי הנאמנים (וגם המתפרפרים),

ידעתי שתשארו נאמנים גם בשניות האחרונות (או לא).

 

הבלוג הזה נראה לי עכשיו כמו קפסולת זמן,

פיסת חיים ששימרה את כיתות ט'-י"ב שלי.

נעים להסתכל אחורה ולהיזכר,

אבל יותר נעים שאני יודע בוודאות שזה הולך להימחק ולא יוציאו עלי חומר לסחיטה עוד כמה שנים.

 

 

היה שלום,

המשיכו לכתוב ולקרוא תוכן,

ביי

 

 

נ.ב.

גרמס - יש לך ד"ש מאהוד בן גרא

גל - תחזיר את הפאה

נועה - תחזרי כבר לארץ!!

נכתב על ידי Gil Galad , 29/12/2017 17:35  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ענת ב-29/12/2017 21:56
 





23,031
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGil Galad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Gil Galad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)