לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" But The Nuns Are Watching..."



Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

משמעות השם אינגה,תמונות, וגם GOSSIP GIRL.[מחזירה תגובות]


טוב אז ככה; הנושא החם הפעם עניין אותי אז החלטתי להרחיב כזה :}

בעצם לי אישית אין סיבה מיוחדת למה קראו לי ככה ומשמעות אישית גם לא

אך לשם עצמו יש משעמות דיי טובה דעתי:] ומצאתי נשים מאוד מעננינות עם השם שלי זה מגניב טילים=]

טוב אז פרוש ראשונה מצאתי

זה שם סקנדינבי או שוודי,אינגה אומר"השייכת לאינג"[אל אחד שמה..], אינגה זה גם אחו או מרעה[יופי...].אינגה גם מעביר מסר "בת של גיבורים".[O_O]

כתוב גם השם אינגה אומר "האחד" חחח XD

אוקיי זה פרוש אחד עכשיו

פרוש שני:

שאותו מצאתי ביורת מקומות :

השם נלקח מהאל אינג,שהו בעצם היה אל סקנדינבי ,מהמיתולוגיה הסקנדינבית ,הוא אל הפוריות והשלום ,השם אומר גם יופי, ורב עוצמה.

טוב; אז זה המשמעות עכשיו הינה כמה נשים שהיה להם תשם !

אינגה ארבאד:הייתה עיתונאית,שהיתה לה מערכת יחיסית עם ג'ון פ קנדי.

[בזה ממש התעניינתי , כל הרומנים וזה ]

אינגה גריגוריבנה ארטאמונובה[קצר קצר] :היא הייתה סקייטרית מהירה סוביטית משו כזה חחח ,היא הייתה אלופת העולם בסקייט ,גם ידוע בשם אינגה ורונינה:]

[טוב זה אחד המגניבים סקטייטרית ! ועוד לפני חמישים שנה ככה!]

אינגה דרוזדובה: דוגמנית ושחקנית, אוקיי אז כמובן שהי היתתה בפלייבוי נערת נובמבר 1997:} חחח והיא הייתה לטביה היחידה אז שהופיע משו כזה

[אין מה להוסיף]

אינגה גיל[חח השם משווו]:שחקנית שוודית.
[יאי השם בנזונה]

אינגה [מוכנים?] טידבלאט !!!1!!!: חחח XD כמה מפתיע היא הייתה שחקנית שוודית , אך הייתה שחקנית תאטרון אחת מהמצליחות במשך חייה .




טוב זהו לחלק הזה .



אוקיי אז ככה נכון יש תסידרה GG? אז נכון יש את צ'ייס, גיליתי שזה הוא בקליפ של לאדי גאגא "פוקר פייס" יעני זה הוא בסוף ואני כזה מההההה.

חחח XD

ס'ענק זה !





טוב תמונות והלכתי לעשות שיעורים או משו =[






[איזה דביל כתב את זה ?]





[אני אוהבת אותם3&amp;amp;amp;amp;gt;]




זה קרע אותי למרות שאני לא הכי אוהבת את קנייה:]




אחחחח מיי לייקיי :]

[זה מהפוקר פייס ]




[ אני רצינית מישהי אמרה לי למה הקולה אדומה ושעה הייתי צריכה להסביר ו...בסוף היה אההההההההההה כזה ]..




נוו חחחח XDDDD




חחחחחחחחח XD נו דיי חחח.




חח XD

טוב זהו אין לי כוח לשום דבר אני מרגישה שהראש שלי הולך להתפוצץ !

אז ביי ושיהיה לכם שבוע מדהים


והייי תאחלו לי בהצלחה פליז פליז פליז ברעיון עבודה :]

ביייייייי.
נכתב על ידי , 18/2/2009 15:06  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של [inga] ב-19/2/2009 22:05
 





19,312
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[inga] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [inga] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)