לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שינויים.


remember yesterday, live today, think tomorrow

כינוי:  גברת בשינוי אדרת.

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

בּקשה.


נקודות קטנות של הרס.

מחלחלות. נוגעות. צורבות פה ושם.

נקודות קטנות של הרס,

שיודעת שרק יגדלו.

הן יגדלו ויהרסו את שנינו,

כמו שרק אני יודעת להרוס.

 

אתה לא תהיה חברה שלי,

גם לא ידיד,

ולא הורים.

אתה תהיה בדיוק בנקודה הזו שלך,

שממלאת את כל-כולי באושר..

והורסת בשנייה.

 

אני חוזה את העתיד.

אבל אני חוזה אותו מתוך עבר,

אז בעצם-

אני לא.

אבל ככה אני חיה עם בני זוג.

וזה המאבק שלי.

 

את המאבק עם ההורים אני בדרך לפיתרון,

ועם כל שאר העולם-

כמעט ומעולם לא היה מאבק.

וגם את הקטן הזה,

אי שם בתיכון,

פתרתי.

אבל בני זוג זה מאבק שרק החל את דרכו,

רק נפתח מחדש,

רק פיצחתי שיש בכלל מאבק.

ומאיזה סוג.

 

אני מפחדת מהדברים הכי עמוקים בי,

אלו שניגלו לי בערב אחד מזעזע,

אלו שרודפים אותי בחלומות.

אני מפחדת מאלו שיודעת שקיימים,

ובעיקר מאלו שלא.

 

אני מקווה ביני לבין עצמי שהמאבק הזה ייפתר איתך.

כי נמאס לי,

נמאס לי להיאבק.

שנים נאבקתי, ואפילו לא ידעתי במה.

ועכשיו אני יודעת..

וזה אפילו לא קשור בך.

אז אני נאבקת עם עצמי,

עם העבר שלי,

עם כל הייצוג שלך בתוכי-

וכל מה שאני צריכה זה ש,

תכיל.

 

אפשר,

בבקשה ש,

פשוט.

תהיה?

 

שלא תתייחס אליי כבעיה,

שלא תראה אותי כחיסרון,

שתבין שאני שונה ממך-

וזה בסדר.

כי אהבה זה לקבל אנשים על מה שהם

ועל מה שהם לא.

ואני,

בחיי,

מנסה.

וממש לא רק בשבילך.

 

(אני אוהבת אותך,

ואני אפילו לא מעיזה להגיד.

ואני כאילו בוחנת,

מחכה שתברח..

ואז אוכל להגיד ש,

הנה-

אני דפוקה).

נכתב על ידי גברת בשינוי אדרת. , 19/12/2014 23:28   בקטגוריות לחץ אטומי, להתחיל מחדש, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




34,927
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת בשינוי אדרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת בשינוי אדרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)