לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שינויים.


remember yesterday, live today, think tomorrow

כינוי:  גברת בשינוי אדרת.

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2019

עוד מעט


אני מתחילה להיות מאושרת בזרועותייך ובשפתותייך

והרי זה ידוע שאני מתלהבת נורא מהר

ואז נשבר לי הלב נורא מהר

אבל אולי איתך לא יישבר לי.

או אולי, לא תוך שניה וחצי. 

 

אני יודעת שזה מלחיץ, שאני ככה מתלהבת. אני חושבת שאילו לא הייתי אני,

ומישהו היה מתלהב ממני תוך שניה ברמה כזו,

זה היה לי מרתיע.

אז אני שומרת את ההתלהבות, לדפי היומן והלב,

ומחכה שיהיה מותר.

 

פתאום נזכרתי בשיר שפעם כתבתי. 

לא זוכרת את כולו,

אבל היה שם משפט-

'אז אפשר שתגיד כבר שאוהב,

בכדי שאוכל להגיד גם אני?'.

אולי זה בכלל היה איזה פוסט בבלוג.

 

בכל אופן,

אני רחוקה שנות אור מלאהוב אותך..

אבל הלב שלי מתחיל להתעורר

ואני לא רוצה להתלהב עדיין

אז אפשר שתתלהב גם אתה?

 

ועם ובלי קשר-

אני מתבגרת בקצב מפחיד. הנה מסיימת לי שנה שנייה בלימודים, ולפני שאשים לב אהיה בתואר שני,

וזה הכל גם מרגש

אבל גם ממש מדכא ומפחיד

כי אני בכלל לא רוצה להתבגר

ואני שונאת את זה שלנשים יש שעון ביולוגי

והרי ברור שארצה ילדים... אבל עוד לא. עוד ממש לא.

אז כוסעומו ההתבגרות הזו.

 

עוד שנתיים לשלושים והספירה ממשיכה.

נכתב על ידי גברת בשינוי אדרת. , 19/6/2019 22:24   בקטגוריות העתיד כבר כאן O:  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




34,927
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת בשינוי אדרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת בשינוי אדרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)