לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שינויים.


remember yesterday, live today, think tomorrow

כינוי:  גברת בשינוי אדרת.

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2019


ואיכשהו בתוך כל ההמולה שכחתי לתת.
כלכך בודד לי בבפנוכו ש,
שכחתי שאני אוהבת לתת. אני אוהבת שטוב לסובבים אותי.

בכנות,
הבדידות הובילה אותי גם אתמול.
ליטוף פה, מבט שם,
הגוף מתחיל להתכווץ בתשוקה
ועוד חיוך
ואני מדמיינת מיטה, או שיש,
העיקר שיהיה בו עונג.

המיגרנה הזו גם משבשת לי כל כוח להיות.
לא, אין המשך.
פשוט להיות.

הבדידות מכלה לי את המחשבות. זה מטריף.
באמת באמת מטריף.
נכתב על ידי גברת בשינוי אדרת. , 7/7/2019 10:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




34,927
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת בשינוי אדרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת בשינוי אדרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)