לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שינויים.


remember yesterday, live today, think tomorrow

כינוי:  גברת בשינוי אדרת.

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הפסקה


אז לפני 3 שבועות (כמעט.), מחקתי את כל אפליקציות ההיכרויות אשר נמצאות ברשותי.

החלטתי שאני מתנזרת.

אחרי גיל, שאני לא חושבת שהוא מבין עד כמה דוש הוא יצא,

החלטתי שהפסקה. במרוצת הדייטים מאז אריאל, איבדתי קצת את הרצון לאהוב

ונשארתי רק עם צורך עז לזוגיות. 

בהתחלה החלטתי גם על התנזרות מסקס,

אבל לא קרה. עדיין יש לי פחות משהייתי רוצה,

אבל החלטתי שכל עוד זה סקס ללא ציפיות- אני בסדר עם זה.

 

אז,

הפסקה.

הפסקה לנשום. להתרכז בעצמי. 

לאהוב את עצמי, את חיי, את הסובבים אותי. 

פשוט לאהוב. 

להתרכז בסדנאות כתיבה,

בספורט, 

בהתנדבות, 

בעבודה,

לימודים..

מה שנקרא, לא חסר.

 

להיות יפה עבור עצמי, זה גם אחד החידושים האחרונים. זה כזה כיף. 

 

הפסקה מהמירוץ אחר זוגיות

כי אריאל לקח לי אותה.

הפסקה מלכעוס.

 

והיום אפילו היה שמשי,

ועוד מעט בטח אוכל ללבוש שמלה

ולהשוויץ ברגליים חטובות ובקעקוע יפהפייה.

 

בברכת הקשבה ללב,

אני.

נכתב על ידי גברת בשינוי אדרת. , 7/4/2019 21:46   בקטגוריות אופוריה קטנה וחמודה, אופטימית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מיני חופשה


יש כבר קצת חופש,

היופי הוא בלקחת רגעים ולנשום עמוק.

נהניתי מאוכל טוב

וספר טוב

ושקט.

שקט ממחוייבויות.

 

וזה כל מה שרציתי,

לרגע או שניים

שעת צהריים

חמימה. 

נכתב על ידי גברת בשינוי אדרת. , 5/2/2019 19:46   בקטגוריות אופוריה קטנה וחמודה, אופטימית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



happy winter


אני רוצה להזכיר לעצמי שבין דמעות של בדידות

לחלומות אינסופיים על אריאל ועל הצורך לאהבה וסגירת מעגל-

יש ימים כמו רביעי. 

יש ימים בהם אני קמה בבוקר בלי מיגרנה,

ומחליטה שיהיה לי יום טוב. ואז הוא אכן כזה.

שהילדים בגן ממלאים אותי אושר וחמידות,

ואז חברות נהדרות עושות לי נעים בלב.

ושאנשים מרגישים נוח אצלי בבית,

ואוהבים את האוכל שלי,

וזה ממלא אותי גאווה והאגו שלי מבסוט על עצמו.

 

ואז,

ואת זה ממש חשוב שתזכרי,

יש שלג.

שלג!!

ובין טיפות גשם לברד מטורף-

היה גם שלג יפהפייה ונעים

שצבע לי את כל הכניסה לבית בלבן 

(וגם את כל הרחוב, והשיער, והמעיל)

ובעיקר- צבע לי את כל הלב באושר קסום כזה.

רצתי וצרחתי מאושר,

צילמתי כל שנייה שרק יכולתי,

חייכתי לעדי לשמאלי

ואמרתי תודה ליקום הזה שמביא לי כל פעם מחדש תקווה.

 

אז עדיין יש דמעות של בדידות, וגעגוע,

והמון כאב שמתחבא לו מתחת להכל.

אני חושבת שייקח לי הרבה זמן להתגבר סופית על אריאל,

על הכאב שגרם,

ועל האהבה הענקית שהייתה שם הרבה לפני הכל.

 

אבל, וזה אבל חשוב-

יש גם יופי קסום בעולם הזה,

ולפעמים זה כלכך נוח להרגיש קטנה אל מול עולם גדול

ולדעת שהכל עובר.

הכל הכל.

 

חג חורף שמח,

אני.

 

(בא לי גם להגיד שהבית נקי עכשיו, מוכן לשבת. והיום באים כמה אנשים ויהיה סופר פאן,

ובטח גם טעים. וזה כזה כיף שהבית הזה הוא רק שלי, ויש בו מיליון שקט ועצמאות,

אבל הוא גם בית מארח. וכך כל פעם שרוצה אנושות- היא ישנה לשמח את ליבי,

ולטפוח לי על האגו)

נכתב על ידי גברת בשינוי אדרת. , 18/1/2019 16:28   בקטגוריות אופוריה קטנה וחמודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
34,927
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת בשינוי אדרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת בשינוי אדרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)