לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שינויים.


remember yesterday, live today, think tomorrow

כינוי:  גברת בשינוי אדרת.

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בקשה.


אל תיתן לי לוותר עלינו.

אני אפחד, ואני אמצא תירוצים ללמה לא,
אני אגיד שאני גרועה בזוגיות (מה שהרבה פעמים נכון),

אני אקנא ואני אעצבן ואני אעשה מלא דברים שיגרמו לך לרצות ללכת

(במודע, או שלא במודע).

 

אל תיתן לי לוותר עלינו.
תמיד יש טוב יותר. תמיד מרגיש שיש שם משהו בחוץ שהוא מתאים יותר.
אין.
אין אחד מושלם, יש מישהו שאוהבים מספיק כדי לעבוד על הכל.

 

אל תיתן לי לוותר עלינו.

אתה טוב לי. אתה באמת טוב לי.

וזה מפחיד אותי רצח וזה יגרום לי לרצות לברוח,

אבל אלו נפילות שבסופן יש התרוממות.

ולפעמים קשה לי לזכור את זה,

אבל אני שם כדי להתרומם איתך. לרומם אותך, אותי, אותנו.

 

אני רוצה שתיתן לי להיות לך לכתף,

מרגיש לי שאתה לא נותן לי.

 

אנחנו עוד לא שם, אני יודעת,

אבל אני רוצה לגור איתך. אני רוצה לאהוב אותך לנצח,

להיזכר כל פעם מחדש מי אנחנו, מה אנחנו,

ולהתאהב בך כל פעם מחדש.

 

אל תיתן לי לוותר עלינו.

זה יכול לקרות. זה כמעט קרה.

אל תיתן לי. 

נכתב על ידי גברת בשינוי אדרת. , 7/1/2017 17:40   בקטגוריות העתיד כבר כאן O:, לחץ אטומי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בא לי להקפיא את עצמי.

ממש כמו שהקפאתי את הפרופיל בokcupid,

ככה.

להקפיא את הפרופיל בפייסבוק,

להקפיא את ארגוני החדר ותחילת שנה,

להקפיא את הזמן שלא אחווה כלום

רק קיפאון.

בא לי להקפיא את כל החיים שלי כדי שלא אצטרך לחוות אותם.

 

וזה לא שרע, ממש לא.

אני עוברת לדירה חדשה- בה החדר יהיה רק שלי ואוכל לעצב אותו כרצוני, כך שיהיה מפלט ראוי לסופו של יום.

אני מתחילה עבודה חדשה- בה יש ילדים מתוקים ומקסימים וצוות מקסים וסופסוף קורה משהו בחיים שלי מלבד אוכל וסדרות.

אני יוצאת עם מישהו- להגיד שאני מתרגשת ממנו זה יהיה גדול, אבל הוא יפה וחכם ולבינתיים זה מספיק..

 

מעל הכל שורר לו פחד. 

ולכן, כשאין פה אףאחד לצידי כדי לתת חיבוק או כדי להרגיע,

כי כולם עסוקים להם בחיים שלהם..

בא לי להקפיא את עצמי.

רק לכמה שעות, אולי ימים.

נכתב על ידי גברת בשינוי אדרת. , 31/8/2016 21:42   בקטגוריות לחץ אטומי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tranny24 ב-31/8/2016 22:08
 



חדש.


איך יוצאים מעצמי?

 

(פיטר יוצא עם מישהי.

פיטר. יוצא.עם.מישהי.

זה כואב, ובתכלס- זה גם מלא קנאה. בו. 

ואני מאושרת, החיים שלי תמיד מדהימים. הכנתי אלבום תמונות להורים והם התרגשו בטירוף וזה היה ממש כיף.

אני מתחילה מחר פרק חדש בחיים.. ואני אמצא מישהו, פשוט ש,

חזרתי לדבר עם פיטר כי הייתי צריכה קצת מישהו שיבין, אבל מה שהיה לו להגיד זה "התחלתי לצאת עם מישהי".

והוא לא סילק אותי.. הוא דווקא מאוד רוצה אותי בחיים שלו,

אבל זה לא מורגש. כבר לא.

אני מפחדת מהפרק החדש הזה, מפחדת ומתרגשת ולחוצה טוב כזה, אבל עדיין.

אני שונאת לארוז.)

נכתב על ידי גברת בשינוי אדרת. , 18/8/2016 15:54   בקטגוריות להתחיל מחדש, לחץ אטומי, סוג של סוף  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
34,927
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת בשינוי אדרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת בשינוי אדרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)