לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כינוי:  מוריה_

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2017

פוסט פרידה


אתמול כשניסיתי להיכנס לישרא ועלה העמוד של ערוץ 10 הרגשתי כמו רייצ'ל שעשתה בדיקת הריון שנייה, ופיבי שיקרה לה שהתוצאה שלילית. פתאום רייצ'ל הבינה שמה שהיא באמת רצתה זה לשמור את העובר והיא ממש ממש עצובה ומאוכזבת שהיא לא באמת בהריון. ואז פיבי גילתה לה שהתוצאה השנייה גם היא חיובית ו"לפחות עכשיו את יודעת איך את מרגישה בקשר לזה".

 

אז פיבי היא ביץ' וערוץ 10, ובכן, הקארמה הזו עוד תחזור אליהם - אבל לפחות אני יודעת איך אני מרגישה בקשר לזה.  

כלומר בקשר לסגירה של ישרא. כי כשמאיימים עליך שיגרשו אותך מהבית זה לא אותו דבר כמו לנסות לחזור הביתה ולגלות בניין משרדים שקם על חורבותיו לפתע.

 

צר לי, אגב, שהייתי שוב צריכה לתת דוגמה מ"חברים" אבל באמת, זה התנ"ך של החיים.

 

 

*

 

מאז שמישהו ראה את ההודעה על הסגירה מופיעה ונעלמת במסך הראשי ומיד כתב על זה פוסט כמה ימים לפני שהיא שוב הופיעה ולא נעלמה, הבלוג שלי בענן. החלק הראשון שלו כבר היה בענן כי אני מסודרת, אבל שוב גיביתי הכל שיהיה.

 

פתחתי וורדפרס ותוסכלתי, פתחתי בלוגר ותוסכלתי, פתחתי בלוגגר והוא נראה כמו כלום אבל זה מה שיש.

 

*  

 

אם הבלוג הזה ימשיך להיכתב אני אכתוב אותו בכתובת הזאת:  

moriah22075.blogspot.co.il

 

   

LLAP

 

 

נכתב על ידי מוריה_ , 12/12/2017 19:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוריה_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוריה_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)