לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כינוי:  מוריה_

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

ארבעה דברים


קיבלתי משימה מפימייל. אולי הפרויקט הזה יציל את חדוות הכתיבה שלי.

 

ארבעה דברים שאתם לא יודעים עלי:

1. לפני חודשיים קניתי משהו וקיבלתי בחינם שתי חבילות קלפים של כוכבי גביע העולם, מאלה שמדביקים באלבומים. היחיד שקרץ לי היה פרנצ'סקו טוטי, הבלונדיני המתנפנף, אי לכך החלטתי שאני הולכת על האיטלקים הפעם. בינתיים לא התאכזבתי.

2. בתשעים ושמונה זכיתי בקולה אחרי שהתערבתי שהצרפתים ינצחו את פראגוואי בשלבים המוקדמים של גביע העולם (הידעתם? מי שאומר "מונדיאל" הוא גמד רוחני. ואת זה אבשלום קור אמר! פעמיים!). לא שהבנתי משהו בכדורגל, אלא שפטי הבלונדיני המתנפנף בעל שרירי הירכיים המסוקסים זעק אלי מהטלוויזיה. אחר כך הלכתי עם הצרפתים עד הסוף הברזילאי. גם אז לא התאכזבתי.

 3. בינתיים צפיתי במקסימום שני משחקים של גביע העולם (מדובר בזמן נטו השקול לזמן של שני משחקים לא כולל הארכה). הגעתי למסקנה שגם בתוכנית הזו, כמו כוכב נולד או לרדת בגדול, אפשר להתעדכן מצוין רק מהפרומואים.

4. מנקודה 3 אי אפשר להסיק שאני לא צופה בכוכב נולד.

 

ארבעה סרטים שהייתי צופה בהם שוב ושוב:

 1. הבוגר.

 2. ביג ליבובסקי.

 3. הראשון של "בחזרה לעתיד".

 4. השני של "בחזרה לעתיד".

 

 ארבעה מקומות שחפשתי בהם:

 1. קלאב מד ביוון.

 2. קרוז בים התיכון.

 3. לונדון.

 4. קריית ענבים.

 

שאר הקטגוריות - ארבעה דברים שאני אוהבת לאכול, ארבעה מקצועות שעסקתי בהם, ארבעה מקומות שגרתי בהם וכו' - לא מעניין. נשבעת. עוגיג, מישהי, חגיגית ויאיר - תורכם לייצר פוסט.

 

הערה: אופציית "ערוך כאן" שולתת!

נכתב על ידי מוריה_ , 3/7/2006 10:36  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוריה_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוריה_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)