לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל מי שאי פעם בנה גן עדן חדש, שאב את הכוחות לכך מהגהנום האישי שלו


לא הבטחתי מצע של שושנים. גם לא הבטחתי צמחים אחרים. מבטיחה לנסות, גם אם על הדרך יהיו טעויות. למי שהסגנון לא נאה, שלא יקרא בבלוג הזה.

כינוי:  הגר

בת: 42

ICQ: 157383187 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

נפלו לי התאומים


"There's an old saying in Tennessee, I know it's in Texas, probably in Tennessee, that says:

fool me once, shame on — shame on you.

Fool me — you can't get fooled again."

George W. Bush

 

נפל לי האסימון.
הוא היה אמור ליפול לי מזמן. למען האמת ממש מזמן כי שמעתי שעברו לטלכרט. תקראו לי פלורסנט, כבר הודתי בטעותי. לא איכפת לי שתכנו את הפוסט הזה כאובססיה על אש"ט והעלה המחוק.

על הזין ש(אין)לי, מה שתחשבו. וסלחו לי על השפה. אבל אני חשה צורך לשתף את העולם (או את השנים וחצי קוראים המושבעים שלי) על ההארה שהייתה לי.  ראיתי עכשיו שוב את הסרט "פרנהייט 9/11" ממליצה בחום למי שטרם ראה... בעודי צופה שוב בסרט, מחשבותיי החלו לנדוד במעיין סוג של משחק קונוטציות מוזר. מכירים את זה, שאתם מתחילים לכתוב סתם מילים על הדף, מילה אחת ואחריה עוד מילה שעולה לכם בקונוטציה למילה שלפני וכאשר אתם ממש "משחררים את מוחכם" עולות מילים מהתת מודע... כך היה לי עם המחשובות. הדיבור שלו, הטון, המבט בעיניים, הבייבי פייס המרמות, הקופיפיות...  הזכירו לי מישהו...

מישהו, שכאשר ראיתי את הדסק-טופ שלו לראשונה פרצתי בצחוק מתגלגל ותהיתי מדוע החליט למרוח את פרצופו של בוש בכזאת גאווה על כל המסך. תשובתו הייתה- "זה האיש שאני מעריץ". חשבתי שזה היה בציניות. רק עכשיו, נפל לי האסימון... 

אשטיזם

 

נכתב על ידי הגר , 27/6/2006 01:04  
77 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dorit ב-3/7/2006 05:09



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)