לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל מי שאי פעם בנה גן עדן חדש, שאב את הכוחות לכך מהגהנום האישי שלו


לא הבטחתי מצע של שושנים. גם לא הבטחתי צמחים אחרים. מבטיחה לנסות, גם אם על הדרך יהיו טעויות. למי שהסגנון לא נאה, שלא יקרא בבלוג הזה.

כינוי:  הגר

בת: 42

ICQ: 157383187 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

החזיר הקפיטליסטי מכה הישר ללב ארנקנו


חברות הסלולאר עושות כסף

על חשבון הטרגדיות שלנו.

 

מי שמכיר אותי , יודע היטב כמה אני שונאת,

וזאת בלשון המעטה, מסרונים (SMS), עוד

דבר שאני מתעבת הוא מכתבי שרשרת

במיוחד אלו המכריחים אותך לשלוח את המכתב

לחמישים אנשים תוך 60 שניות, אחרת תמות

או שיגנבו לך את הסבתא. כמובן אם תפעל לפי

ההוראות, תבדל לחיים ארוכים, תמצא את

אהבת חייך, תהפוך בין לילה לדלעת ותהיה

מאושר וורדרד ודביק עד סוף ימייך.

 

אבל מה יותר מעצבן אותי משני אלו? למצוא

אחד כזה הישר לסלולארי שלי, ועוד בנושא

טעון כל כך...

 

"התפללו למען החייל החטוף גלעד.

העבירות מסר זה ל-5 אנשים לפחות.

את תשברו את השרשרת!!!"

 

יסלח לי אללה על ששברתי את השרשרת

המזורגגת הזאת. כמה נמוך אפשר לרדת?

(עד ים המלח) אני לא מאמינה שחברות

הסלולאר מנצלות את המצב הרגיש בו כל

אזרח ארצישראלי מצוי מתאחד עם עמו על

רקע כאב או טרגדיה לאומית, כדי לעשות

קצת קופה. קופת שרצים.

 

אם חשבתם לתומכם כי מי שעומד מאחורי

המסרון הזה הוא סתם אדם מודאג, אתם

חוטאים למציאות, בה כל אדיוט ימכור את

נשמתו לשטן בעבור חופן דולרים. השטן

במקרה הזה, הוא החזיר הקפיטליסטי.

 

אני שמחה שיכולתי להעביר מסר זה

ליותר מ-5 אנשים. תרתי משמע.

נכתב על ידי הגר , 28/6/2006 01:52  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ubermensch ב-29/6/2006 09:23



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)