לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל מי שאי פעם בנה גן עדן חדש, שאב את הכוחות לכך מהגהנום האישי שלו


לא הבטחתי מצע של שושנים. גם לא הבטחתי צמחים אחרים. מבטיחה לנסות, גם אם על הדרך יהיו טעויות. למי שהסגנון לא נאה, שלא יקרא בבלוג הזה.

כינוי:  הגר

בת: 42

ICQ: 157383187 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ארץ הסאטלה


SATLALAND

 

אתם יודעים מה ביאס אותי מאוד בבחירות? שדווקא הקהל אליו אנו פונים,

הקהל אותו אנחנו רוצים לייצג, החיה שחושבת שהיא המוגנת: הסטלן,

דווקא הוא/היא/הם, לא ממש טרחו לגרד עצמם מהמחשב /ספה ביום הבוחר.

 

למען הסר ספקות אנוכי אינה סטלנית. אנסה להסביר במונחים "תל אביבים"

מהו הסטלן הארצישראלי המצוי (והבילתי רצוי).

 

קווי אופי לדמותו של הסטלן:

מנומנם, עצלן, עניים אדומות, עצלן, אדיש, מנותק, עצלן. מאוד עצלן.

 

מראה חיצוני טיפוסי:

שיער ארוך, מכנס דייגים, לא מגולח, תיק-שק עם עלה מריחואנה, כפכפי אצבע או יחף.

 

סדר היום של הסטלן:

קם בבוקר, עושה שאכטה.

אוכל, עושה שאכטה.

מגרד בביצים, עושה שאכטה.

יורד למכולת לקנות פארש, עושה שאכטה.

בלה בלה בלה בום שאנטי, שאכטה.

ערב, מגיעים חברים. הוא מתפנק בג'וני זונה.

הולך להשתין (מקווה שגם מצחצח שיניים)

עושה שאכטה או שתיים

והולך לישן.


ניזכרתי בכעסי על האוכלוסיה כפוית הטובה הזאת, לפני יומיים, כאשר קיבלתי תגובות

מקטרות בפורום המחירון על שאני מביאה את התסכולים האישיים (!!!) שלי לפורום

הסטלני שבו כנראה מדברים רק על הזיות, חום-ירוק, מי עושה שאכטות על הבוקר ומי לא,

ומאיזה תחת זורחת השמש.

התגובות היו על כך ששמתי לינק לפוסט שפירסמתי על הקנבלוף. נו מילא, תתעצבנו

תגידו שיש לי אובססיה וכו' מה 'כפת לי. אבל להגיד שאלו תיסכולים אישיים שלי?

סליחה??

 

במדינת הסטלנים, רעש מהומה...

 

גודל החוצפה פשוט הזוי. אני בתגובה באופן הכי אמוציונלי שיש, הגבתי; שאני מאחלת

שיפרצו לו 10 גורילות הביתה ויהפכו לא את הבית והצורה ושיפתחו לו תיק שיהרוס

לו את העתיד. למה איחלתי לו כך? כי הוא מעיז לזלזל באנשים שמשקיעים מכל

זמנם ומרצם עבור האינטרסים הכי אגואיסטים שלו, בלי לקבל אפילו את תמיכתו

ויותר נורא - שוב - הזילזול הזה במי שרק מנסה לעזור לך ולעצמו, כי אתם באותה

סירה, ברמות שונות (!) אבל עדיין.

 

יום אחר כך, הפתיל שלי נמחק. זה בכלל הביא לי את הסעיף. נזכרתי שלא רק לי

מחקו פתילים. ערן ורד הצדיק , פירסם איזה פתיל בו הוא מגנה את "פעילות" עלה

ירוק ביום המריחואנה והפיכתו לאסון ללגליזציה בא"י.

אז לא רק בפורום הסטלנים הירוק יש סתימת פיות. גם במקום המשמש אלטרנטיבה

לאלו שקולם נדם מהירוקת. כמה הזוי ומוזר העיניין? שדווקא בבלוג בו הקוראים

מתלוננים (אוי קארמה רעה וכו') כי אינם מעוניינים בפוליטיקה (אז אל תקראו את הפתילים

בנושא!), נעשות החלטות כו פוליטיות, למחוק פתילים בנושא מסויים עליו יש מחלוקת?

 

אז אוקי, לא כל מי שמעשן הוא בהכרח סטלן. אז זה לא שאנחנו "ניזונים" אך ורק

מאוכלוסיה הזויה וכפויית טובה זו. אך מי הם שאר האנשים שמעשנים ואינם סטלנים

(מבחינת התיאור הסטלני שהבאתי למעלה)? הם, אלו שלא יודו בכך שהם מעשנים, כי

הם עלולים לאבד את מישרותיהם, בשל העבירה הכל כך חמורה שהם מבצעים (זה נשמע

לי כמו: "אוי אוי אוי" [קרן מור,קצרים])  אבל, שימו לב, מי אחראי לתפיסתו ואיבוד משרתו?

מי אם לא אותו סטלן כפוי טובה?

 

אז מה נשאר בעצם, מהמיליון ומשו מעשנים בארץ הסאטלה הקדושה?

האם יש בכלל סיכוי, אפילו קלוש, שיש לכך באמת קהל מצביעים ושבאמת

דרושה מפלגה עבור אותו קומץ אנשים שאיכפת לו (גם לאלו שלא מעשנים

אבל בכל זאת, מעוניינים בחופש עם אחריות) ? האם לעלה ירוק יש עתיד?

אני חוששת שלא, לא במתכונתה הנוכחית, זה בטוח, אבל אם ישתנה

החומר האנושי, האם יהיה לה סיכוי? לדעתי, המשקל שנותנים ללגליזציה

במפלגה האולטרא-ליברלית, אינו אפליה מתקנת כלל ולא משרת את

המטרה והיא: לגליזציה, כי זה נושא אחד מתוך מכלול גדול, של חופש, זכויות

הפרט, איכות סביבה, קידום הרפואה, קידום החקלאות, קידום הכלכלה

ושינוי חברתי - תפיסתי - חינוכי.

היום, אין לי בית פוליטי. וזה עצוב, כי במשך שתי מערכות בחירות, הייתי

בטוחה שיש לי.

 

סתם, שלא תשכחו, אנחנו חיים במדינת משטרע. עינו של האח הגדול פקוחה.

"בקרוב, גם אצינו" (דורית.מ)

 

עידכון: 3/7 שעה 03:32, מחקו את הלינק לפוסט הזה מפורום המחירון. הבנתי את הרמז.

 

 

 

נכתב על ידי הגר , 3/7/2006 01:34  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מר פנתר ירוק ב-27/7/2006 15:31



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)